Kołacz na Okrągło wyróżnia się na rynku street food

Węgierski kołacz to produkt niszowy, który wyróżnia się na rynku street food i wraz z jego rozwojem zyskuje na popularności. Spółka Sweet Gallery wykorzystując swoją mocną pozycję na rynku street food promuje ten produkt nie tylko w Polsce, ale także w Europie. To między innymi dlatego marka Kołacz na Okrągło dynamicznie rozwija się za granicą i rokrocznie zwiększa liczbę swoich punktów sprzedaży. W tej chwili prężnie działające punkty Cake and Roll (Kołacz na Okrągło) można spotkać m.in. w Niemczech, Irlandii, na Słowacji oraz w Wielkiej Brytanii. Sprzedaż w formie take-away to odpowiedź na coraz szybszy tryb życia i oczekiwania konsumentów, dlatego punkty Kołacz na Okrągło cieszą się tak dużym powodzeniem.

Sweet Gallery – właściciel trzech konceptów takich jak Kołacz na Okrągło, Lodolandia i Bafra Kebab – jest partnerem gastronomicznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE. Podczas targów w specjalnie wydzielonej strefie gastronomicznej, firma przez dwa dni będzie serwowała bezpłatne przekąski i lunche dla uczestników Forum.

Zysk na okrągło

Bazując na oryginalnym pomyśle Spółka Sweet Gallery oferuje swoim franczyzobiorcom unikalny koncept lodo-kołacz. Co to jest lodo-kołacz? Lodo-kołacz to przyczepa gastronomiczna przystosowana jednocześnie do sprzedaży węgierskich kołaczy (w sezonie jesienno-zimowym) oraz lodów, gofrów i innych słodkości (w okresie wiosenno-letnim). Lodo-kołacz eliminuje problem sezonowości łącząc dwa brandy (Kołacz na Okrągło i Lodolandia) w ramach jednego punktu sprzedaży. To prawdziwy majstersztyk, ponieważ wraz z przepływem klientów zapewnia sprzedaż przez cały rok. Dzięki temu w ramach konceptu lodo-kołacz, franczyzobiorcy zachowują ciągłość najmu atrakcyjnych lokalizacji i zarabiają przez 12 miesięcy w roku.

Kołacz na Okrągło

Gotowe lokalizacje w Polsce i za granicą

Sweet Gallery wie, że jednym z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu biznesu jest lokalizacja. Odpowiednio dobrana, gwarantuje nie tylko przepływ klientów 7 dni w tygodniu od rana do wieczora. Większość punktów sprzedaży Kołacz na Okrągło i Lodolandia znajduje się przed największymi obiektami handlowymi w Polsce. Punkty sprzedaży Kołacz na Okrągło w sezonie jesienno-zimowym można spotkać między innymi przy obiektach takich jak Posnania, Aura Centrum Olsztyna, Galeria Ostrovia, IKEA Targówek, Centrum Korona we Wrocławiu.  Punkty Kołacz na Okrągło zagościły również w miejscowościach turystycznych takich jak: Krynica Zdrój, Zakopane, Szczawnica.

Sweet Gallery jako jedyna firma franczyzowa posiada w swoich strukturach Dział Komercjalizacji, który pozyskuje lokalizacje dla swoich Franczyzobiorców. Ponadto zapewnia pomoc w finansowaniu, szkolenia oraz całe know-how prowadzenia biznesu. Po otwarciu punktu sprzedaży nie pozostawia swoich partnerów biznesowych bez opieki. Zapewnia kompleksowe wsparcie, centralny system dostaw oraz serwis na każdym etapie działalności.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl