ShopperTrak: maksymalne wykorzystywanie potencjału danych o odwiedzalności

Według nowych badań przeprowadzonych przez organizację National Retail Federation 66 proc. klientów jest zdania, że technologia w sektorze detalicznym poprawiła jakość robienia zakupów w sklepach. Magazyn Forbes natomiast uznał, że rok 2019 to ten, w którym handel detaliczny opanuje analiza danych – zwłaszcza jeśli chodzi o korzystanie z niej w celu faktycznego zbliżenia się do klientów i poprawy ich doświadczeń w sklepie – pisze Karolina Steckiewicz, Sales Manager Central Europe, ShopperTrak Traffic Insights.

W ShopperTrak (wcześniej Footfall) analizujemy dane dotyczące handlu od ponad 20 lat na całym świecie. Bazując na posiadanym doświadczeniu doradzamy klientom w jaki sposób maksymalizować zyski i podnosić współczynnik konwersji, a swoje decyzje opierać o rzetelne dane. Dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu analitycznemu ShopperTrak Analytics, zapewniamy dostęp do szerokiej gamy raportów.

Firma ShopperTrak jest Partnerem Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference.

Sięgnij po zwycięstwo stosując rozwiązania profesjonalnych usług

Managerowie centrów handlowych oraz sieci detalicznych słusznie dążą do uzyskania jak najwyższego zwrotu ze swoich inwestycji w technologię. Wielu z nich dokłada wszelkich starań, aby znaleźć czas i wewnętrzne zasoby w celu zarządzania procesem wyodrębniania ze swoich zbiorów danych ważnych i precyzyjnych informacji, które umożliwią uzyskanie namacalnie wyższych wyników.

W ShopperTrak oferujemy pracę z dedykowanym Customer Success Managerem zajmującym się analizą danych oraz wdrożeniem sprawdzonego procesu zarządzania zmianą, który pociągnie za sobą znaczną, miarodajną poprawę wyników.

Managerowie centrów handlowych czy sieci detalicznych mogą korzystać z profesjonalnych usług, które w rezultacie zwiększą wydajność placówki, ale i zespołu.

Doświadczenia klienta nigdy nie były ważniejsze

Doświadczenia klientów to doświadczenia marki. Technologia odgrywa ważną rolę w kształtowaniu optymalnej obsługi, dostępności towaru, „retailtainment” i wygody osób udających się do sklepów fizycznych. Niezaplanowanie odpowiedniej liczby pracowników w kluczowych dla handlu porach jest w dzisiejszym, konkurencyjnym świecie bardzo nierozważne. Tego typu błędy mogą spowodować duże straty, a w rezultacie spadek reputacji marki oraz wskaźnika konwersji.

Największymi wygranymi będą firmy, które zapewnią klientom doświadczenia zakupowe z dbałością o ich potrzeby i to właśnie w tym obszarze ogromną różnicę może wprowadzić analiza danych dotyczących ruchu. Dogłębna analiza danych dotyczących odwiedzalności to jedyny, bezbłędny sposób uzyskania wiedzy o zachowaniach klientów, i o tym, co zrobić, aby sprzedaż zaczęła rosnąć.

Autorką tekstu jest Karolina Steckiewicz, Sales Manager Central Europe, ShopperTrak Traffic Insights.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl