Miasto Mody Ptak rozwija ofertę dla klientów indywidualnych

Holding Ptak poszerza ofertę skierowaną do klientów detalicznych. W trzecim kwartale 2020 roku, w bezpośrednim sąsiedztwie Ptak Outlet, zaplanowano otwarcie nowoczesnego parku handlowego. Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu.

Kilka tygodni temu Holding Ptak zapowiedział poszerzenie swojego portfolio o nowoczesny i wielofunkcyjny park handlowy. Na planowanej powierzchni 10 tys. mkw. znajdziemy oferty wielu branży handlowych, między innymi operatora spożywczego, elektromarketu, salonu wyposażenia wnętrz, drogerii czy sklepu obuwniczego.

Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu –pierwsza umowa najmu podpisana została z niemieckim operatorem spożywczym Lidl, zakładająca uruchomienie wielkopowierzchniowego obiektu handlowo-magazynowego o powierzchni wynoszącej około 1,6 tys. mkw.

Kolejnym dużym graczem handlowym, który zdecydował się na otwarcie swojego sklepu w nowym retail parku jest marka Media Expert. Znana sieć elektormarketów, obecna na polskim rynku ponad 15 lat, w swoim asortymencie oferuje między innymi sprzęt fotograficzny, komputerowy, AGD i RTV. Planowana powierzchnia sklepu Media Expert wynosi 800 mkw.

Jak zdradza Kazimierz Ćwikła – Proces doboru potencjalnych najemców prowadzimy w niezwykle staranny sposób, zależy nam na jak najatrakcyjniejszej ofercie. Rozmowy są już zaawansowane, a zainteresowanie bardzo duże. Bez wątpienia ogromny wpływ ma na to doskonałe położenie obiektu tuż obok Ptak Outlet.

Ze względu na lokalizację obiekt ma zapewnić kompleksową ofertę handlową dla dotychczasowych klientów Ptak Outlet oraz dla mieszkańców Łodzi i okolicznych miejscowości, a jego otwarcie zaplanowano na trzeci kwartał 2020 roku.

Nowe sklepy  sieci multibrandowej Sizeer i Tom Tailor oraz powiększenie powierzchni handlowej New Balance w Ptak Outlet. Długoterminowa koncepcja rozwoju już przynosi sukcesy – w pierwszym półroczu 2019 w Ptak Outlet zanotowano wzrost odwiedzalności na poziomie aż 13 proc.

Kolejne marki dołączają do Ptak Outlet

Kolejne znane sieci handlowe dołączają do grona najemców Ptak Outlet, obecnie oferującego ponad 100 znanych światowych marek w fabrycznych cenach, takich jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Lacoste, Pepe Jeans, Guess, Douglas, Levi’s, U.S. Polo czy Nike.

Już we wrześniu otwarty zostanie salon sieci Sizeer, który w swoim asortymencie oferuje obuwie i konfekcję najbardziej znanych producentów z kategorii streetwear, między innymi: adidas, Reebok, Converse, , DC Shoes, Timberland, Lacoste czy Vans. Podpisana umowa zakłada otwarcie lokalu o powierzchni handlowej wynoszącej około 520 mkw. Właścicielem sieci salonów Sizeer jest grupa Marketing Investment Group, do której należą już dwa sklepy na terenie Ptak Outlet – Symbiosis i Umbro.

– Niezwykle cieszy nas długotrwała i wciąż rozwijająca się współpraca z Marketing Investment Group. Zaledwie w zeszłym roku grupa zdecydowała się na otwarcie w Ptak Outlet swojego drugiego lokalu, którym był sklep Umbro, a teraz podpisaliśmy umowę najmu na kolejny lokal. To ogromna nobilitacja, ale również impuls do dalszego rozwoju – mówi Kazimierz Ćwikła, Prezes European Outlet S.A.

Z kolei w maju br. do grona najemców Ptak Outlet dołączyła słynna marka Tom Tailor oferująca asortyment skierowany do pewnych siebie osób, poszukujących najwyższej jakości ubrań, które zachwycają nie tylko modnym krojem, ale również wygodą. W sklepie o powierzchni handlowej 323 mkw. znaleźć można produkty z linii damskich, męskich, Tailor Denim oraz akcesoria i dodatki.

New Balance powiększa powierzchnię salonu w Ptak Outlet

W związku ze stale rosnącą liczbą klientów oraz poszerzeniem oferowanego asortymentu, we wrześniu br. przewidziane jest otwarcie zupełnie nowej odsłony sklepu New Balance. Marka, która dostępna jest w Ptak Outlet od 2016 roku, zdecydowała się na powiększenie powierzchni handlowej ze 168 mkw. do 276 mkw. New Balance w swojej ofercie posiada między innymi kultowe modele butów oraz akcesoria i dodatki.

– New Balance to jeden z najpopularniejszych sklepów w Ptak Outlet, który stale przyciąga mnóstwo klientów. Powiększenie jego powierzchni było więc kwestią czasu – komentuje Ćwikła. Od kilkunastu miesięcy stawiamy duży nacisk na dywersyfikację oferty skierowanej do klientów indywidualnych, która przynosi widoczne efekty. W okresie od stycznia do czerwca bieżącego roku możemy pochwalić się wzrostem odwiedzalności w Ptak Outlet na poziomie 13 procent. Dlatego następnym krokiem jest otwarcie zupełnie nowego Parku Handlowego – dodaje.

Miasto Mody Ptak to największe w Polsce centrum handlowe, łączące sprzedaż hurtową i detaliczną, o powierzchni handlowo-wystawienniczej 250 tys. mkw., na którą składają się: Centrum Handlowe Ptak – kompleks hal handlowych, w których funkcjonuje ponad 2,5 tys. firm – producentów i importerów odzieży; Ptak Outlet – największe w Polsce centrum sprzedaży outletowej, oferujące ubrania i dodatki ponad 100 marek w fabrycznych cenach; Ptak Moda – salon mody polskiej, oferujący kolekcje odzieży 300 najlepszych polskich producentów. Rocznie Miasto Mody Ptak odwiedza 9 mln. klientów z kraju i z zagranicy.

Obiekt zlokalizowany jest w Rzgowie przy drodze krajowej nr 1 i zbiegu autostrady A1 (Gdańsk – Katowice) oraz drodze ekspresowej S8 (Białystok – Warszawa – Wrocław). Kompleks nawiązuje stylem do architektury przemysłowej XIX-wiecznej Łodzi.

Projekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 na stoisku 4.35

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl