Blisko czterdzieści nowych marek w Galerii Młociny

Galeria Młociny w Warszawie od otwarcia stale powiększa listę. W ostatnim czasie do grona najemców obiektu dołączyło blisko czterdzieści światowych i rodzimych marek. Sklepy z modą damską, męską, dziecięcą, salony z elementami wyposażenia wnętrz oraz wyjątkowe koncepty kulinarne to nowości, które w ubiegłych miesiącach dopełniły ofertę Bielan.

Centrum handlowe skutecznie łączy możliwość zrobienia szybkich zakupów z szeroką listą sklepów, punktów usługowych, a także stref rozrywki. Klienci mogą wziąć udział w wydarzeniach kulturalnych, odpocząć na tarasie z przyjaciółmi i rodziną, degustować nowe smaki w Hali Hutnik oraz odwiedzić Aleję Mody.

Choć już podczas otwarcia Galerii Młociny lista lokali była imponująca, z każdym tygodniem dołączają do niej nowe marki. W ciągu ostatnich trzech miesięcy wśród nowości pojawiły się między innymi Femestage wywodzące się z domu mody Eva Minge, popularne Tally Wejl, Italian Fashion, Lee Cooper, Dealz, Monnari Bags&Shoes, a także salon z ofertą sukien wieczorowych Forever. Do listy sklepów z obuwiem dołączyły Ecco, New Balance oraz Distance, czyli butik z kolekcjonerskim obuwiem sportowym, a także 50 Style z flagowym salonem właśnie na Bielanach. Nie zabrakło też debiutów znanych i lubianych polskich brandów. Są wśród nich nich producent ekskluzywnej galanterii skórzanej Cholewiński, Patrizia Aryton – rodzinna firma oferująca odzież dla kobiet oraz słynący z szalonych kampanii reklamowych i chwytliwych sloganów producent odzieży dla młodzieży – marka Top Secret. Ofertę zakupową dopełniły również Neo Nail, Hair Shop, Komputronik, Cewe Fotojoker, Ximi Vogue, Profimed, Apteka Europejska, popularny sklep wnętrzarski Home&You oraz producent zegarków Swatch, które od lat nie wychodzą z mody.

Nowi najemcy w strefie food court Galerii Młociny

Food court w Galerii Młociny ma nazwę Strefa Spotkania i Dania. Jej oferta kulinarna w ciągu ostatnich trzech miesięcy znacznie się powiększyła. Wśród nowości pojawiła się znana sieć burgerowni Bobby Burger, a także Love It – miejsce z prawdziwie włoskimi daniami. Na miłośników smaków Świata Basków czeka Sobremesa oferująca hiszpańskie tapas, którą warszawiacy do tej pory znali z Hali Koszyki. Z kolei Papa Diego serwuje dania w trzech odsłonach. Nie zabraknie również smaków prosto z Kraju Kwitnącej Wiśni. W ofercie Galerii Młociny pojawiła się międzynarodowa sieć Menya Musashi, oferująca rameny oraz tsukemeny prosto z ulic Tokio, a także słynne i od lat docenianie przez warszawiaków Sushi Zushi. Fanów alkoholi rzemieślniczych ucieszy debiut Nalewaka, a miłośnicy herbat znajdą coś dla siebie w herbaciarni Zaczaj. Ofertę uzupełniła również Kuchnia Brawaty, a niebawem dołączy Columbus Coffee.

– Choć oferta Galerii Młociny z pewnością sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających gości, czekają nas jeszcze inne, wyjątkowe debiuty. W Galerii Młociny zaplanowano między innymi otwarcie Bajkowego Labiryntu, czyli Sali zabaw dla dzieci, Deichmanna oraz flagowego salonu E-obuwie. Największe zainteresowanie klientów wzbudza jednak Primark, który otworzy tu swój pierwszy salon w Polsce – informuje zarząd galerii.

EPP – właściciel Galerii Młociny jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl