CREAM na SCF 2019: potencjał i różnorodność portfolio

W tegorocznej edycji targów Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference firma CREAM zaprezentuje kilka projektów, które wspiera doradczo. Każdy z nich jest inny, każdy ma własną strategię i potrzeby, ale łączy je jedno – ogromny potencjał odnoszący się nie tylko do możliwości biznesowych i rozwojowych dla najemców, ale również wzmocnienia i poszerzenia pozycji danego obiektu na lokalnym rynku.

Wśród centrów handlowych, które będzie można poznać na nowo za pośrednictwem CREAM-u i o których będzie można porozmawiać z zespołem leasingowym, są:

Galeria Tarnovia, Tarnów

  • Powierzchnia GLA: 17 tys. mkw.
  • Liczba najemców: 70
  • Otwarcie: 2009 rok

Plany na przyszłość: Galeria Tarnovia jest w trakcie szeroko zakrojonych zmian w ofercie i funkcjonowaniu centrum. Po przejęciu przez nowego właściciela – firmę Griffin Property Finance II FIZAN oraz objęciu funkcji property i asset managera przez CREAM – galeria przeżywa drugą młodość: proces rekomercjalizacji znacznie przyspieszył, zmieniło się również podejście do współpracy z najemcami. Widać, że centrum zyskało opiekunów, którym zależy na tym miejscu, którzy dostrzegają ogromne możliwości drzemiące w obiekcie i starają się rozwinąć jego potencjał.

Galeria Askana, Gorzów Wielkopolski

  • Powierzchnia GLA: 19 tys. mkw.
  • Liczba najemców: 100
  • Otwarcie: 2007 rok

Galeria Askana to centrum, które posiada ugruntowaną pozycję na gorzowskim rynku. Obiekt to klimatyczne miejsce, w którym można miło spędzić czas: zrobić zakupy i wybrać się do kina. Znajduje się tu ponad 100 butików, 8 kawiarni i restauracji oraz pięciosalowe kino Helios. H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Solar, Empik, CCC, Mediaexpert, Rossmann, Pizza Hut oraz Restauracja Sphinx to tylko niektóre spośród marek obecnych w Galerii Askana.

Galeria Tęcza, Kalisz

  • Powierzchnia GLA: 16 tys. mkw.
  • Liczba najemców: 60
  • Otwarcie: 2011 rok

Galeria przyciąga znane i lubiane marki modowe. W tym roku do grona najemców dołączyły dwa nowe salony popularnych sieci: Quiosque, z ofertą odzieży damskiej oraz sklep dyskontowy Pepco. Galeria Tęcza może się pochwalić klubem Fitness World (czynny 24 h), a także nowoczesnym kinem Cinema3D z 5 salami oraz  bezpłatnym placem zabaw dla dzieci.

Pasaż Świętokrzyski, Kielce

Pasaż Świętokrzyski

  • Powierzchnia GLA: 13,4 tys. mkw. (w tym hipermarket: 8,5 tys. mkw.)
  • Liczba najemców: 32
  • Otwarcie: 2006 rok

Pasaż Świętokrzyski zlokalizowany jest w północno-zachodniej części Kielc z dobrą widocznością z dróg dojazdowych i w dużym oddaleniu od konkurencyjnych centrów handlowych. Pasaż ma ugruntowaną pozycję na rynku i stałe grono klientów – mieszkańców okolicznych osiedli i miejscowości ościennych. Nowe inwestycje mieszkaniowe realizowane w okolicy stanowią potencjał do wzrostu liczby nowych klientów tego obiektu. Na atrakcyjność Pasażu Świętokrzyskiego wpływają dodatkowo bardzo dobry tenant mix i przejrzysty układ centrum.

Galeria Świdnicka, Świdnica

  • Powierzchnia GLA: 15,6 tys. mkw.
  • Liczba najemców: 45
  • Otwarcie: 2012 rok

Galeria Świdnicka jest jedynym centrum handlowym typu urban mall w Świdnicy. Jej strefę dojazdu do 40 minut zamieszkuje 450 tys. mieszkańców, a 80 tys. mieszkańców zamieszkuje obszar, gdzie Galeria Świdnicka jest centrum handlowym pierwszego wyboru. To pierwsze w Świdnicy centrum handlowe nowej generacji – brak bezpośredniej konkurencji. Galeria zlokalizowane w centrum miasta przy jednej z głównych dróg z wygodnym dojazdem z każdej części miasta, jak i z okolicznych miejscowości. Do zalet tego miejsca wliczają się także: wysoka odwiedzalność, bogaty tenant mix, jedyne kino w mieście, bogata oferta eventowa.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl