Carrefour wprowadza nowe udogodnienia do e-sklepu

Rozwój w segmencie e-grocery to jeden z priorytetów realizowanej przez Carrefour strategii omnikanałowości, dzięki której klienci mogą dokonywać zakupów w najbardziej dopasowany do swoich potrzeb sposób – bez względu na czas i miejsce, które wybiorą.

Carrefour jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 4.6

Firma kontynuuje rozwój e-grocery i jako pierwsza duża sieć handlowa w Polsce wprowadza do swojego e-sklepu spożywczego system poleceń  „Poleceni”. Dzięki programowi kupujący i polecający mogą korzystać z rabatów na zakupy.

Carrefour uruchomił dla swoich klientów e-grocery program „Poleceni” wykorzystujący mechanizm rekomendowania znajomym zakupów w internetowym sklepie spożywczym Carrefour i uzyskiwania rabatów zarówno przez osobę polecającą, jak również dokonującą zakupów po raz pierwszy.

– Potencjał rozwoju e-grocery w Polsce jest bardzo duży, a Polacy przekonują się do dokonywania zakupów spożywczych w internecie. Mając ambicję bycia liderem e-zakupów spożywczych na polskim rynku nie zapominamy o wdrażaniu nowatorskich inicjatyw zachęcających nowych klientów do zakupów w naszym sklepie – mówi Michał Sacha, Dyrektor Marketingu, Digital, IT, E-commerce i Usług Finansowych Carrefour Polska. Systemy poleceń i rekomendacji zyskują coraz większą popularność na całym świecie, dlatego zdecydowaliśmy się uruchomić je w Polsce w naszym e-sklepie. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu zyskamy wielu nowych, lojalnych klientów.

Każdy klient posiadający konto na stronie zakupycodzienne.carrefour.pl może polecić znajomym dokonywanie zakupów e-grocery w Carrefour. Aby skorzystać z rabatów, znajomi, przy swoich pierwszych zakupach o wartości minimum 50 zł, muszą jedynie wpisać kod otrzymany od osoby ich polecającej (dostępny jest on w zakładce „Rekomendowane dla Ciebie” lub na stronie sieci. Po jego wpisaniu, zamówienie osoby polecanej zmniejszy się o 20 zł, a polecającego o 30 zł. Jedna osoba może polecić zakupy maksymalnie 3 znajomym i otrzymać nawet 90 zł rabatu.

Asortyment e-grocery Carrefour to obecnie około 20 tysięcy produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. W stałej ofercie sklepu znajdują się produkty ze wszystkich kategorii FMCG, w tym także produkty ultraświeże, takie jak: warzywa, owoce i zioła, pieczywo i wyroby cukiernicze, mięso i wędliny oraz nabiał. W sklepie można też kupić szeroki asortyment produktów bio, czy z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli produktów bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków, light.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12,3 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 tys. pracowników.

Carrefour jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 4.6

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl