Huawei stawia milowy krok w rozwoju na polskim rynku

Już 19 września Huawei uruchomi swój oficjalny sklep internetowy w Polsce – huawei.pl. To kolejny, po otwarciu pod koniec 2018 roku flagowego salonu w Arkadii, krok wzmacniający obecność tej marki w naszym kraju.

– Sklep internetowy jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej firmy. W grudniu zeszłego roku otworzyliśmy oficjalny sklep Huawei w warszawskiej Arkadii, a dzięki huawei.pl możemy docierać do klientów w całej Polsce, bez ograniczeń geograficznych czy czasowych. Możemy nie tylko informować ich o produktach i cenach, ale także rozmawiać z nimi, być w interakcji, budować społeczość zainteresowaną życiem naszej marki – mówił podczas dzisiejszej konferencji Jefferson Zhang, Dyrektor Zarządzający w Huawei CBG Polska.

Huawei: azjatyckie technologie, skandynawski design

W sklepie będzie można kupić wszystkie produkty z portfolio Huawei dostępnego w Polsce, a sam zakup będzie szybki i komfortowy – wysyłka urządzeń nastąpi w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu dokonania płatności, całkowicie za darmo. Co więcej, wszystkie zamówienia złożone do godziny 15, będą zrealizowane już następnego dnia. W razie zmiany decyzji – klient ma 15 dni na zwrot, również darmowy.

– Postawiliśmy na prosty, można powiedzieć, skandynawski design. Nie chcemy atakować klientów niepotrzebnymi informacjami. Zakupy mają być przygodą dla fanów naszej marki. Jako ciekawostkę dodam, że w sklepie huawei.pl będzie możliwość zalogowania się za pomocą QR kodu. To rozwiązanie żywcem wzięte z rynku azjatyckiego. Sklep internetowy ma być spójny z wizerunkiem naszej marki, stanowić integralną część naszego ekosystemu. Dodam, że pracujemy także nad uruchomieniem platformy B2B dla partnerów biznesowych – opowiadał podczas spotkania Łukasz Piotrowski, dyrektor e-commerce w Huawei CBG Polska. 

Robert Lewandowski ambasadorem marki

Otwarcie sklepu Huawei.pl wspierać będzie kampania z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, który obecny był podczas spotkania dla mediów zapowiadającego otwarcie platformy. Robert Lewandowski był jednym z klientów testujących sklep huawei.pl.

 Jestem jednym z pierwszych testerów sklepu huawei.pl. Duże wrażenie zrobiła na mnie szybkość dostawy – zamówienie otrzymałem dzień po dokonaniu płatności. Kupując produkty w oficjalnym sklepie internetowym marki mam też pewność jakości zamawianych urządzeń. Często kupuję online – rzadko mam czas na wyjście na zakupy, dlatego sklep internetowy to dla mnie bardzo dużo ułatwienie – powiedział Robert Lewandowski.

Salon stacjonarny Huawei

15 grudnia 2018 roku w warszawskim centrum handlowym Arkadia został otwarty pierwszy w Polsce i tej części Europy flagowy salon sprzedaży marki Huawei.

Huawei Warszawa to pierwszy flagowy sklep Huawei w Europie Środkowo-Wschodniej i drugi w Europie po Mediolanie. Sklep ma być nie tylko miejscem sprzedaży, ale także przestrzenią, gdzie prezentowane będą nowości marki. Odwiedzający będą mogli je przetestować jako jedni z pierwszych w Polsce i osobiście przekonać się o użyteczności najbardziej innowacyjnych technologii. W wygodnej i przyjaznej przestrzeni, będą mogli porozmawiać z ekspertami Huawei i sprawdzić osobiście, jak sztuczna inteligencja w procesorze telefonu może pomóc np. w wykonaniu doskonałej fotografii, niezależnie od umiejętności fotografującego i warunków zewnętrznych.

– Podczas przygotowań długo myśleliśmy nad koncepcją sklepu i doszliśmy do wniosku, że sam sklep to za mało. To jest nasz dom, dom naszej marki. Stworzyliśmy więc wyjątkowe miejsce, do którego konsumenci będą mogli przyjść i doświadczyć wszystkich produktów z naszego portfolio, uczestniczyć w wyjątkowych wydarzeniach angażujących fanów marki oraz spotkaniach z naszymi influencerami z TeamHuawei – tłumaczy Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital w Huawei CBG Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl