Costa Coffee debiutuje w Gemini Park Bielsko-Biała

W Gemini Park Bielsko-Biała przybywa nowych najemców. Tylko ostatnie tygodnie przyniosły tutaj aż siedem nowych umów najmu z polskimi i zagranicznymi markami. Część ma już za sobą otwarcie. Wśród nich jest Costa Coffee. Właścicielem obiektu jest firma Gemini Holding, wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE.

Brytyjska sieć kawiarni właśnie otworzyła w Gemini Park mający 70 mkw. lokal. Usytuowany został on w obrębie zmodernizowanej niedawno strefy eventowej. Przestrzeń ta, wypełniona m.in. specjalną wykładziną, atrakcjami dla najmłodszych i pufami, powstała w dużej mierze z myślą o nowym najemcy.

– Costa Coffee została ulokowana w centrum komfortowej i nowoczesnej przestrzeni spotkań i wydarzeń. Tym samym lokal zwraca na siebie uwagę klientów i łatwo do niego trafić. Co więcej, stał się kolejnym ciekawym punktem, w którym nasi klienci mogą spędzać wolny czas, spotkać się ze znajomymi lub popracować  – mówi Joanna Zemczak, senior leasing manager w Gemini Holding.

W ofercie kawiarni znaleźć można bogatą gamę kaw klasycznych i smakowych, w tym m.in. americano, corto, espresso, flat white latte, cappuciono czy chai caffe latte. Menu wypełniają także ciasta i desery oraz produkty słone np. kanapki, grillowane tortille, quiche, bagietki. Nie brakuje tutaj także sałatek, jogurtów i owsianek.

– Costa Coffee dopełnia ofertę kawiarni, którą już zgromadziliśmy w Gemini Park. Wprowadza także do tej oferty wiele elementów, których nam do tej pory brakowało. Zyskują na tym przede wszystkim klienci, którzy teraz pod ręką będą mieć jedną z najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych kawiarni w Polsce  – mówi Zemczak.

Mocna oferta gastronomiczna Gemini Park Bielsko-Biała

Na nowym otwarciu zyskuje także cała oferta gastronomiczna Gemini Park. Ta, razem z Costa Coffee, składa się już z 16 lokali! Oprócz dopiero co otwartego, klienci znajdują tutaj wiele zagranicznych sieci restauracyjnych, w tym m.in. McDonald’s, KFC, Pizza Hut czy Subway. Ponadto swoje restauracje ma tu także Ron Del, Sushi Samuraj, Salad Fantasy, Doner Kebab. Oferta kawiarniana obejmuje z kolei m.in. Lodomanię, Grycan i Cukiernię Sowę.

– Dzięki inwestycji w rozbudowę 5 lat temu, a także skutecznie realizowanej strategii leasingowej i efektywnemu marketingowi, systematycznie udaje się nam poszerzać ofertę gastronomiczną o kolejne znane marki lokalne, ogólnopolskie, ale także o zasięgu międzynarodowym marki, które w Gemini Park dostrzegają solidnego partnera na Podbeskidziu – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

–  Tym samym tworzymy jedną z najszerszych ofert tego typu w regionie. W tej można znaleźć już lokale takich formatów jak chociażby refuel&relax, impulse, fast casual oraz casual dining, czyli wszystkie obecne w najnowocześniejszych galeriach w Polsce, które dziś skupiają się m.in. na poszerzaniu tego segmentu – dodaje.

Na Costa Coffee rozwój oferty jednak nie poprzestaje – zapowiada dyrekcja obiektu. Wkrótce do oferty dołączy także Silver Dragon, sieciowa restauracja z kuchnią orientalną m.in. wietnamską i tajską. Na etapie projektowania jest także modernizacja całej strefy food court. W jej efekcie powstanie nowoczesna przestrzeń łącząca funkcję restauracji z miejscem wypoczynku. Za jej przebudowę odpowiadać będzie pracownia Zuo Architecture, znana z realizacji m.in. dla Gare Saint Lazare w Paryżu, @7 Center w Montpellier czy Musee Guggenheim w Helsinkach.

– Gemini Park to dziś nie tylko miejsce robienia udanych zakupów, ale także spędzania czasu wolnego, co potwierdza chociażby ogromna popularność obiektu w niedziele wolne od handlu. Wpływ na to ma przede wszystkim najszersza na Podbeskidziu oferta gastronomiczna, rozrywkowa i usługowa, która obejmuje aż 16 restauracji i kawiarni, 10 salowe kino, fitness club i park rozrywki „W DECHE!, a także aż 29 punktów usługowych Wkrótce ta oferta zyska kolejny ciekawy element w postaci restauracji Silver Dragon – mówi Brączek.

– Dzięki tak szerokiej ofercie nasi klienci znajdują u nas coraz więcej atrakcji, które wypełniają czas po pracy, w weekendy lub podczas wypadu na zakupy. W ten sposób nie tylko zmieniamy postrzeganie obiektu, stając się w oczach klientów i rynku coraz bardziej galerią społecznościową, ale także umacniamy wizerunek galerii rodzinnej. Ten efekt, obok rozwoju gastronomii, potęguje także dynamiczny rozwój oferty rozrywkowej w ostatnich latach, na czele, której stoi dziś 10-salowe kino, fitness club i stale rozwijany, mający dziś 10,5 tys. m kw. park rozrywki „W DECHE!” – dodaje.

Nic więc dziwnego, że Gemini Park doceniają najemcy. – 10 letnie doświadczenie centrum handlowego Gemini Park w Bielsko-Białej sprawia, że jest to dziś jedno z najdynamiczniej rozwijających się centrów handlowych na Podbeskidziu, a także jedno z nielicznych w regionie, które notuje stale rosnącą liczbę klientów, wbrew negatywnym trendom na rynku. Dogodne położenie, łatwy dojazd jak i duży parking to domena galerii Gemini Park. Obiekt cieszy się wciąż rosnącą popularnością wśród klientów w tym rejonie kraju. Bielsko Biała jest prężnie rozwijającym się miastem, stolicą regionu z dużym potencjałem, stąd też nasza decyzja o otwarciu tutaj kolejnej naszej kawiarni – komentuje Karolina Pietyra – Senior Expansion Manager, Costa Coffee.

I dodaje: – Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy  z Gemini Park Bielsko Biała. Jesteśmy przekonani, że to początek owocnej współpracy, nie bez przyczyny zdecydowaliśmy się otworzyć naszą drugą kawiarnię w Bielsku Białej właśnie w galerii Gemini Park, patrząc na długoletnią historię centrum jak i jej stabilną obecność na rynku bielskim. Dodatkowo galeria zaproponowała nam dogodną lokalizację i partnerskie zasady współpracy.

42 tys. mkw. i 120 sklepów

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. mkw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W DECHE!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl