CH Bielawy zmieni wygląd i nazwę

W Centrum Handlowym Bielawy rozpoczęły się właśnie duże prace modernizacyjne. Odświeżone zostaną wejścia do budynku, zmieniona będzie także nazwa samego obiektu. Ten od jesieni znany będzie jako… Nowe Bielawy.

Od ponad roku Centrum Handlowe Bielawy przechodzi sporą metamorfozę. Teraz przyszła pora na kolejny etap prac. Obejmie on wszystkie wejścia do budynku. Te zyskać mają nową aranżację, kolorystykę, a także energooszczędne oświetlenie LED, które je doświetli, ale także zmniejszy zużycie prądu na ten cel.

Oprócz tego na ścianie frontowej zamontowany zostanie nowy, widoczny z daleka logotyp z nazwą centrum handlowego – Nowe Bielawy. Uporządkowane zostaną także panele reklamowe i logotypy sklepów znajdujące się na fasadzie. W planach jest także uporządkowanie zieleni przy fasadzie frontowej – zapowiada Newbridge Poland.

– Poprzez ostatnie modernizacje i remonty zmieniamy wizerunek tego popularnego miejsca. Chcemy, aby klienci robiący u nas zakupy mieli poczucie, że wybierają nowoczesne, dynamicznie rozwijające się centrum handlowe, które ma coraz atrakcyjniejszą ofertę, ale także coraz atrakcyjniejsze otoczenie zakupowe, które przyciąga i zapewnia komfort robienia zakupów-  mówi Paweł Dolański, przedstawiciel firmy Newbridge Poland, do której należy toruńskie centrum.

I faktycznie, ostatnie miesiące przynoszą wiele znaczących inwestycji w Bielawach. W zeszłym roku na pasażach handlowych wymieniono posadzkę. Zmodernizowano także strefę gastronomiczną, tworząc ciekawie zaaranżowany food court z nowymi stolikami i strefą zabaw dla dzieci. Na pasażu pojawiła się także strefa relaksu, a w czerwcu tego roku biblioteczka bookcrossingowa. Przybywa także nowych sklepów. W tym tak znanych marek jak home&you czy Big Star.

– Bielawy są modernizowane i to w kilku wymiarach. Z jednej strony prowadzimy etapami szeroko zakrojone remonty, z drugiej strony inwestujemy w nowe atrakcje i udogodnienia dla klientów, chociażby komfortową strefę gastronomiczną. Jednocześnie także pracujemy nad ofertą, która ma być podstawą centrum handlowego w nowej odsłonie – wylicza.

Zwieńczeniem tych prac ma być nie tylko obiekt w nowej odsłonie, ale także z nową nazwą i logotypem. Od jesieni obecne Centrum Handlowe Bielawy, będzie znane jako Nowe Bielawy. Pojawi się także nowy logotyp, stworzony w oparciu o panujące trendy w projektowaniu identyfikacji wizualnej oraz typografii.

– Nowy logotyp składać będzie się z sygnetu, czyli elementu graficznego oraz nazwy umieszczonej obok niego.
Z kolei sam element graficzny składać będzie się z wpisanej w okrąg litery N, nawiązującej do słowa „nowe” oraz Newbridge – właściciela obiektu – opisuje Marta Drzewiecka, marketing & customer experience manager w Newbridge Poland.

– Ta fala to nawiązanie do zmian w obiekcie, symbolicznie rozdzielająca przeszłość i przyszłość. Znajdujące się w sygnecie kolorowe pola symbolizują natomiast energię, spektrum możliwości zakupowych Bielaw oraz nowoczesność obiektu, będącą efektem ostatnich zmian  – dodaje.

Nowy logotyp ma pojawić się na elewacji centrum handlowego najpóźniej na początku października. – Zmieniamy nazwę centrum oraz logotyp, bo wyraźnie chcemy zaznaczyć naszym klientom, jak wiele nowego wydarzyło się w Bielawach i jak bardzo zmienił się obiekt, zarówno wizualnie, jak i pod względem oferty czy organizowanych tutaj wydarzeń. Dla nowego właściciela obiektu oznacza to nowy rozdział w historii toruńskiego centrum handlowego – mówi Drzewiecka.

CH Bielawy zostało otwarte w 2002 roku

Centrum Handlowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię ponad 24 tys. mkw. GLA i liczy sobie 69 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, Carry, Rossmann,  Pepco i CCC. Zmotoryzowani mają tutaj do dyspozycji 1250 miejsc postojowych.

Blisko 60 proc. klientów odwiedzających obiekt to dziś rodziny z dziećmi. Co roku zakupy robi tutaj ponad 4 miliony klientów. Centrum handlowe należy do portfolio Newbridge. Firma przejęła obiekt w styczniu 2018 roku. Zarządcą jest Apsys Polska Sp. z o.o.

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe.  Obecnie Newbridge jest właścicielem sześciu obiektów handlowych w Polsce: Centrum Handlowego Czyżyny w Krakowie, Centrum Handlowego Bielawy w Toruniu, Centrum Handlowego Guliwer w Łodzi oraz Parków Handlowych Newbridge, zlokalizowanych w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl