North Fish: nowa aplikacja mobilna i program lojalnościowy

Spółka North Food Polska S.A. wprowadziła na rynek nową oficjalną aplikację mobilną z nowoczesnym programem lojalnościowym North Fish Club. Użytkownicy mogą otrzymywać punkty za zakupy w restauracjach North Fish w całej Polsce i wymieniać je na nagrody.

Nowa aplikacja mobilna North Fish to wygodne narzędzie z innowacyjnymi funkcjami – możliwość korzystania z atrakcyjnych zniżek, sprawdzenia aktualnej oferty produktowej z cenami i wartościami odżywczymi oraz wyszukania najbliższej restauracji. Aplikacja dostępna jest na platformy Android i iOS.

– Rok temu podjęliśmy decyzję, że czas na nową aplikację mobilną. Nie jakąś, ale taką, która będzie najlepszą wśród aplikacji foodowych w Polsce. Od tygodnia można ją pobierać z Google Play i App Store. Kupony rabatowe, lokalizacje restauracji, menu to coś, co oczywiście znamy, ale kompletne, dobrze pokazane informacje o wartościach odżywczych i alergenach to coś nowego” – mówi Tomasz Rurarz, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu, Członek Zarządu w North Food Polska S.A.

Aplikacja i North Fish Club

Aplikacja zintegrowana jest z nowym programem lojalnościowym North Fish Club, dzięki któremu użytkownik otrzymuje punkty, skanując swoją wirtualną kartę podczas każdych zakupów w restauracji. Każda wydana złotówka to dziesięć punktów. Klienci, którzy zarejestrują się do programu North Fish Club, otrzymają porcję chrupiących frytek ze skórką za 1 grosz. Oferta ważna do końca października.

– Nowością jest program lojalnościowy, który pozwala zbierać punkty przy każdej wizycie w North Fish. Program łączy się z wszystkimi innymi programami rabatowymi i jest wartością extra. Punkty, które naprawdę szybko się zbiera, bo za każdą wydaną złotówkę naliczamy 10 punktów, dodatkowo punkty za rejestrację, oraz urodziny, wymieniamy na nagrody; obiady, kanapki, snax, a za chwilę masę innych niespodzianek. To naprawdę się opłaca, a przy okazji jest to fajna zabawa. I co ważne punkty w programie nigdy nie przepadają. Wierzę, że nowa aplikacja mobilna North Fish ułatwi życie naszym klientom, sprawi, że będzie taniej, smaczniej i z uśmiechem na twarzy – dodaje Tomasz Rurarz.

North Food Polska

North Food Polska S.A. to prężnie rozwijająca się organizacja zajmująca się prowadzeniem sieci restauracji. Firma powstała w 2002 roku i została założona przez Michała Sołowowa.

Obecnie North Food zarządza 48 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w dwóch formatach: North Fish oraz John Burg.

North Fish to sieć restauracji specjalizujących się w rybach i owocach morza. Lokale znajdują się w najlepszych centrach handlowych w Polsce. Pod marką John Burg kryje się restauracja, która serwuje znakomite jakościowo burgery i steki z certyfikowanej wołowiny Black Angus.

North Food Polska S.A. jest częścią Grupy Kapitałowej, należącej do Michała Sołowowa, w skład której wchodzą firmy o ugruntowanych pozycjach na rynku: Synthos, Cersanit, Barlinek czy Komfort, a także startupy takie jak: 3DGence, New Era Materials i Homla.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl