MK Illumination: emocje i atmosfera budują sprzedaż

– Naszym celem jest stworzenie takiej atmosfery i zbudowanie takich pozytywnych emocji, których ludzie nie zapomną na długo. Przez ostatnie 20 lat dużo podróżowałem, zdobyłem wiele ciekawych doświadczeń, które teraz wykorzystujemy w naszej pracy. Jedno wiem na pewno – niezależnie o jakim zakątku świata mówimy, konsumenci oczekują emocji, chcą cieszyć się chwilą. A spośród 5 zmysłów, najważniejszy moim zdaniem pozostaje wzrok. I na tym koncentrujemy się w naszych projektach – mówił podczas Shopping Center Forum  Klaus Mark, prezes i założyciel MK Illumination.

W trakcie swojej prezentacji, Klaus Mark przytoczył również twarde wyniki badań. Wynika z nich, że 95 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest nieświadomie, 70 proc. to decyzje impulsywne, a 72 proc. decyzji zakupowych rodzi się na podstawie atmosfery i nastroju panującego w danym centrum handlowym czy sklepie. To sprawia, że obiekty handlowe nie mogą być już tylko i wyłącznie miejscem dokonywania zakupów. Obecnie to bardziej miejsca spotkań, gdzie ludzie przychodzą aby się rozerwać, przeżyć nowe doświadczenia, spotkać się ze znajomymi – innym słowy nacieszyć się życiem. Kluczowe staje się zatem dostarczenie klientom jak największej dawki emocji, które zbudują w nich pozytywny nastrój, co w rezultacie przełoży się na wysokość dokonywanych zakupów.

MK Illumination w Polsce

Polski oddział MK Illumination został założony w 2005 roku i łączy lokalną wiedzę z globalnym doświadczeniem całej Grupy. Firma oferuje szeroką gamę produktów i motywów, produkowanych we własnym zakresie, a także szyte na miarę świąteczne i całoroczne rozwiązania oświetleniowe dla centrów handlowych, lotnisk i przestrzeni publicznych. Na polskim rynku firma współpracuje z takimi graczami jak Metro Proporties, ECE, Carrefour czy Grupa Saller, EPP oraz wielu innych mniejszych klientów, którzy doceniają najwyższą jakość elementów i indywidualne podejście. Wśród zrealizowanych już projektów można wymienić wdrożenia dla m.in. M1, lotniska w Pyrzowicach, Zielonych Arkad w Bydgoszczy, Galerii Krakowskiej, Galerii Morena, Galerii Glogovia czy Domu Handlowego Renoma.

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl