Orlen otworzył stację w N-Parku przy ul. Maślickiej 216

Całodobowa stacja paliw Orlen już działa na terenie wrocławskiego N-Parku, którego inwestorem jest Napollo. Wśród najemców obiektu znajdują się takie marki jak Stokrotka, Rossmann, Action, KiK, Media Expert, KFC, Domino’s Pizza, Fitness Academy, a także biuro podróży i punkt usług finansowych.

N-Park na Maślicach to drugi projekt pod tą marką we Wrocławiu i trzecia inwestycja firmy Napollo w mieście. Powierzchnia najmu obiektu to 5,3 tys. mkw. Otwarcie N-Parku nastąpiło 29 sierpnia tego roku.

Uruchomiona właśnie nowoczesna stacja paliw Orlen znajduje się na wjeździe do N-Parku. Czynna 24h na dobę 7 dni w tygodniu, stacja posiada szeroką ofertę produktów oraz usług. Do dyspozycji klientów oddanych zostało 6 stanowisk do tankowania samochodów oraz myjnia. Stacja działa w formacie Stop Cafe 2.0, co gwarantuje najnowocześniejsze rozwiązania gastronomiczne. W ofercie znalazły się kawa, świeżo wyciskane soki owocowe, gorące kanapki, panini, burgery, wrapy, zapiekanki i hot-dogi, a dla najmłodszych przygotowane jest mini menu.

N-Park realizujący ideę wygodnych zakupów blisko miejsca zamieszkania został zaprojektowany z myślą o komforcie klientów i oszczędności ich czasu. Witryny i oznakowania wszystkich sklepów są doskonale widoczne z przestrzeni parkingu naziemnego, do którego przylega pasaż pieszy biegnący wzdłuż całego budynku. Z pasażu zorganizowane są wejścia do poszczególnych placówek handlowych. Na terenie N-Parku zorganizowane są również miejsca do siedzenia oraz postoje dla rowerów.

Stacja paliw wpisuje się w koncept N-Parku

– Stacja paliw doskonale wpisuje się w koncept miejsca codziennych wizyt i wygody realizacji bieżących potrzeb w dogodnej lokalizacji, które stoją u podstaw projektu komercyjnego N-Parku – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo.  – W najbliższej okolicy dominuje zabudowa mieszkaniowa z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu. Dodatkowo, ulica Królewiecka jest jedną z najczęściej uczęszczanych arterii komunikacyjnych wiodących z tej części miasta do centrum, a najbliższe stacje benzynowe oddalone są o ok. 6 km. N-Park jest dziś zatem optymalnym mix’em oferty zakupowej i usługowej adresowanej zarówno do okolicznych mieszkańców jak i klienta tranzytowego – dodaje Dorota Beltrani.

Prócz Wrocławia, N-Parki działają już w Warszawie i aglomeracji warszawskiej. W kolejnych dwóch latach Napollo planuje otwarcia następnych obiektów pod tą marką m.in. w Gorzowie Wielkoposkim, na granicy Wrocławia i Łanów oraz w Jelczu-Laskowicach.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych w sektorze convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. Napollo realizuje również inwestycje mieszkaniowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.