Eurocash przejmie właściciela supermarketu internetowego Frisco.pl

Eurocash S.A. zamierza przejąć firmę Frisco S.A, właściciela supermarketu internetowego działającego na terenie Warszawy i sąsiadujących gmin. Spółka 30 września złożyła wniosek w tej sprawie do UOKiK. Przejęcie kontroli nastąpi poprzez nabycie przez Eurocash akcji w kapitale zakładowym Frisco.

– Już w 2014 r., kiedy zostaliśmy mniejszościowym akcjonariuszem Frisco S.A., informowaliśmy, że w przyszłości możemy odkupić pozostałe akcje od funduszy MCI. Jesteśmy więc naturalnym partnerem do rozmów na ten temat, ale na ten moment żadne konkretne decyzje nie zapadły – mówi Jan Domański, rzecznik prasowy Grupy Eurocash.

Grupa Eurocash i Frisco.pl

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 15 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber.

Frisco.pl to działający od ponad 13 lat największy supermarket internetowy w Polsce, umożliwiający naszym klientom zamówienie zakupów online, realizując dostawę prosto do domu w dogodnym terminie. Działa zarówno lokalnie w Warszawie i okolicach, jak i na terenie całej Polski. Stanowi nowoczesną i wygodną alternatywę dla dużych i czasochłonnych zakupów spożywczych w marketach. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Sklep posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. By zapewnić najwyższą jakość produktów świeżych, są one porcjowane i pakowane bezpośrednio u dostawców pod indywidualne zapotrzebowanie. Zamówienia są następnie dostarczane pod wskazany adres od poniedziałku do niedzieli w określonej przez klienta godzinie. Wybierając sposób dostarczenia zakupów, klienci mają wybór spośród samochodów dostawczych, automatów tzw. Coolomatów lub kuriera (w przypadku zamówień spoza Warszawy). Wszystkie świeże produkty pochodzą prosto od dostawców, są starannie pakowane i umieszczane tak, aby zachowały wszelkie walory smakowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl