VRG: sprzedaż w segmencie odzieżowym rośnie szybciej niż w jubilerskim

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte we wrześniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową VRG wyniosły około 78,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2018 roku o około 36,7 procent.

W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku wyniosła około 735,2 mln zł i była wyższa o około 37,8 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Sprzedaż w segmencie odzieżowym VRG

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) – wyniosły około 48,2 mln zł (w tym Bytom 13,8 mln zł) i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2018 roku o około 45,0 procent. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 458,9 mln zł (w tym Bytom 138,3 mln zł) i była wyższa o około 53,6 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Segment jubilerski

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) – wyniosły około 27,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2018 roku o około 24,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku w tym segmencie wyniosła około 248,3 mln zł i była wyższa o około 20,9 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Marża i powierzchnia

VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 52,2 proc. i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2018 roku o około 0,1 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2019 roku wyniosła około 51,2 proc. i była wyższa o 0,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Spółka informuje, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec września 2019 roku wyniosła 53,8 tys. mkw., w tym Bytom 16,4 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl