Sieć home&you usprawnia proces dostaw do sklepów stacjonarnych i online

Panattoni Europe rusza z nową inwestycją w rejonie trójmiejskiego lotniska – Panattoni Park Gdańsk Airport. Centrum dystrybucyjne o powierzchni blisko 107 tys. mkw. już teraz zostało docenione przez spółkę BBK S.A. – na 68,5 tys. mkw. stworzony zostanie wielofunkcyjny magazyn dla home&you, czołowej marki artykułów wyposażenia wnętrz. Zakończenie budowy planowane jest na połowę 2020 roku.

W odległości 15 minut od Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy – trzeciego największego lotniska w kraju – powstaje Panattoni Park Gdańsk Airport o planowanej powierzchni blisko 107 tys. mkw. Atrakcyjna lokalizacja kompleksu szybko znalazła pierwszego najemcę. Jest nim BBK S.A., właściciel marki home&you. Firma wynajęła aż 68,5 tys. mkw., które podzielone zostaną na: magazyn zaopatrujący sklepy oraz, w związku z dynamicznie rosnącą sprzedażą online, platformę e-commerce.

Centrum dystrybucyjne, które rozpocznie swoją działalność już w połowie 2020 roku, znajduje się w pobliżu niedawno wynajętej przez BBK S.A. nowopowstającej powierzchni biurowej po drugiej stronie portu. Dzięki temu przedsiębiorstwo konsoliduje swoją działalność wokół gdańskiego lotniska.

Międzynarodowa sieć sprzedaży Home&you

Home&you to jedna z dwóch, obok Essex, marek w portfolio spółki akcyjnej BBK. Pierwszy salon pod szyldem home&you został otwarty 2016 roku. Niespełna cztery lata później marka home&you była już największą, pod względem liczby punktów sprzedaży, siecią sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz w Polsce. Obecnie sieć home&you składa się z blisko 150 przyjaznych klientowi salonów, zlokalizowanych w najbardziej atrakcyjnych centrach handlowych na terenie całego kraju oraz sklepu online.

Polska marka odważnie wkracza także na rynki zagraniczne, mając salony w Estonii, Rosji, Kazachstanie, na Słowacji i Ukrainie. Do grona tych lokalizacji dołączył w tym roku salon w Reykjavíku na Islandii.

Sieć poza rozwojem sieci stacjonarnej, inwestuje również w nowoczesne systemy e-commerce, które mają być odpowiedzią na rosnące biznesowe potrzeby firmy, wynikające z coraz większych wymagań konsumentów. Warto zaznaczyć, że kanał sprzedaży online odgrywa niezwykle istotną rolę w strategii handlowej marki home&you.

W home&you można znaleźć tekstylia, ozdoby i różnego rodzaju akcesoria domowe, które pozwalają tworzyć wyjątkową atmosferę poprzez urozmaicenie codzienności drobnymi, świeżymi akcentami. Staranny dobór asortymentu home&you pomaga w komponowaniu stylowych, a także funkcjonalnych aranżacji do salonu, sypialni, kuchni, jadalni oraz łazienki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl