Apsys: nieszablonowe kampanie to efekt współpracy opartej na zaufaniu

Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być sięganie po nieszablonowe pomysły, wykraczające poza standardy rynkowe. W tym celu niezbędna jest odpowiednia przestrzeń do twórczych działań, oparta na zaufaniu zespołów projektowych po stronie zarządcy i właściciela centrum.

Współcześni klienci coraz częściej traktują centra handlowe nie tylko jako destynację zakupową, ale również jako miejsce spotkań, nowoczesnych usług oraz rozrywki – co za tym idzie oczekują nowych wrażeń i niestandardowych działań. To szczególnie istotne, gdy do głosu dochodzą młodsze generacje konsumentów. Dbałość o kreowanie jak najlepszego customer experience ma dziś szczególne znaczenie i wpływa na ich lojalność.

Sięganie po nieszablonowe rozwiązania i wdrażanie unikalnych pomysłów w realizowanych kampaniach marketingowych pozwalają nie tylko na osiąganie założonych celów projektów, ale też wyróżnienie się spośród konkurencji na całym rynku. To z sukcesem udaje się firmie Apsys Polska, zarządzającej 23 centrami handlowymi w Polsce, która stawia na efektywną współpracę zespołów pracujących w centrali firmy oraz w samych centrach.

– Jesteśmy zaangażowani w życie zarządzanych przez nas centrów. Efektywna współpraca naszych zespołów bazuje na zaangażowaniu i wzajemnym zaufaniu. Przyświeca nam wspólny cel, aby kampanie marketingowe, eventy, akcje CSR i wszelkie inne realizacje jak najlepiej odpowiadały na potrzeby rynku i współgrały z życiem lokalnej społeczności. Staramy się szukać rozwiązań nieszablonych, które wyznaczają nowe standardy na rodzimym rynku. Wyrazem tego są zdobywane nagrody w prestiżowych konkursach branżowych – mówi Agnieszka Tomczak-Tuzińska, Dyrektor Marketingu w Apsys Polska.

Nieszablonowe pomysły

Niestandardowe konwencje potrafią nie tylko zaskoczyć pomysłem, ale też swoimi efektami. Tak stało się przy okazji kampanii „Katowice Fashion Week – City Edition” w Galerii Katowickiej. Unikalne aktywacje realizowane w ramach projektu na tyle zachęciły najemców Galerii, że – po raz pierwszy od czasu wprowadzenia tej cyklicznej kampanii – tak licznie włączyli się w akcję, deklarując ponad 90 proc. poparcie dla kolejnych edycji.

Osiąganie doskonałych wyników (best performance) nie jest jednak możliwe bez szczególnej dbałości o jakość obsługi klienta, który stoi na czele wszystkich wdrażanych projektów. Niezwykle ważne jest poznanie jego potrzeb – prawidłowy insight konsumencki pozwala na osiągnięcie założonych celów i wygenerowanie zaangażowania u grupy docelowej. Wyzwaniem jest przełożenie tej wiedzy na efektywną komunikację, w ramach której można wykorzystać dorobek nowych technologii i różnorodne kanały dotarcia. Te składowe zadecydowały o sukcesie Posnanii.

Ciągły rozwój to dla Apsys sztuka myślenia poza utartymi schematami i odwaga w realizacji nieszablonowych pomysłów. Decyzje związane z wdrożeniem konkretnych kampanii są determinowane przede wszystkim poziomem użyteczności dla konsumenta i elementami innowacyjnymi, tak aby móc zaistnieć w jego świadomości na stałe. Same nagrody stanowią zaś symbol zaangażowania wszystkich stron i napędzają do dalszej pracy nad kreowaniem wysokojakościowych projektów. Gotowość do realizacji ambitnych celów jest potwierdzona wieloletnim doświadczeniem i regularnie osiąganymi sukcesami.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy na rynku polskim należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 mln  mkw. GLA w 23 centrach handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl