Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

32 tys. klientów odwiedziło nową Agatę. Sieć zapowiada kolejne otwarcia

22 listopada, odbyło się wielkie otwarcie nowego salonu Agata przy ulicy Kongresowej 4. Kielecki salon wzbudził rekordowe zainteresowanie – przez weekend sklep odwiedziło ponad 32 tys. klientów. Kielecki salon sieci Agata budowany był niespełna rok i jest trzecią oddaną w 2019 roku inwestycją Agata S.A. po obiektach w Opolu i Zielonej Górze. Marka zapowiada kontynuację rozwoju sieci w 2020 r.

Nowy salon Agata w Kielcach to 28. inwestycja firmy w Polsce i pierwszy salon w Kielcach z tak ogromnym wyborem mebli i dodatków do aranżacji wnętrz. Na przestrzeni blisko 15,5 tysiąca metrów kwadratowych klienci znajdą bogatą ofertę produktów do wyposażenia domu, a także boksy z inspirującymi aranżacjami w wielu stylach wnętrzarskich.

– Frekwencja, którą odnotowaliśmy podczas pierwszego weekendu działalności salonu w Kielcach to dla nas potwierdzenie, że otwarcie sklepu jest dobrą decyzją zarówno dla marki Agata, jak i dla mieszkańców Kielc. Ogromne zainteresowanie Salonami Agata potwierdza, że jesteśmy postrzegani jako marka godna zaufania oraz miejsce, w którym każdy może znaleźć coś dla siebie – zaznacza Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

agata-otwarcie-kielce

Podczas otwarcia klienci mogli czerpać inspirację oglądając aż 130 boksów aranżacyjnych oraz zapoznać się z oferowanymi przez markę meblami i dodatki m.in. do salonu, pokoju młodzieżowego i dziecięcego, jadalni, sypialni czy kuchni.

28 salonów Agata

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 28 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz.

Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.