Włoska marka dołączyła do modowych najemców w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska poszerza ofertę modową dla mężczyzn. Już dziś ta część tenant mix’u liczy sobie 12 sklepów. Wśród nich znaleźć można salony takich marek jak m.in. Vistula, Bytom, Recman, Pierre Cardin, Lavard, Giacomo Conti czy Pako Lorente. Teraz grono to zasila kolejny brand. Włoska marka Borgio otworzyła właśnie w częstochowskim centrum handlowym sklep mający 81,5 mkw.

–  W salonie klienci znajdą perfekcyjnie skrojone kolekcje z naturalnych tkanin i dzianin. Wśród szerokiego asortymentu warto wyróżnić garnitury oraz marynarki z wysokogatunkowej wełny, płaszcze z wełny i kaszmiru, bawełniane koszule, swetry z wełny merynosa czy obuwie z naturalnej skóry cielęcej. Klienci docenią również ponadczasowe kroje, perfekcyjnie dopasowane do sylwetki, dopracowywane latami przez renomowanych włoskich krawców – wylicza Błażej Tulwin, Prezes Zarządu T-WIN Sp. z o.o., spółki odpowiedzialnej za rozwój marki Borgio w Polsce.

Borgio: włoski styl w Galerii Jurajskiej

Nowy salon w Jurajskiej to esencja włoskiego stylu. W jego wnętrzu dominuje minimalizm połączony z materiałami wykończeniowymi imitującymi kamień, drewno i stal. Sprawia to, że klienci mają okazję doświadczyć kunszt marki już po przekroczeniu progu salonu. Sam wystrój sklepu, obok oferty, jest jednym z tych elementów, które wyróżniają nowy punkt na tle innych oferujących modę męską – informują przedstawiciele Borgio.

Zdaniem Anny Boreckiej-Sudy, zastępcy dyrektora Galerii Jurajskiej, nowe otwarcie idealnie współgra ze strategią rozwoju całej oferty modowej Galerii Jurajskiej.

– Komponując miks najemców staramy się sięgać po marki odznaczające się wysoką jakością swoich produktów i pomysłem na siebie. Borgio doskonale w ten kierunek się wpasowuje. Nowy salon nie tylko dopełnia dostępną u nas ofertę mody męskiej, ale także wnosi do niej wiele nowych elementów – mówi Anna Borecka-Suda.

Tenant-mix Galerii Jurajskiej

Nacisk leasingu Jurajskiej na unikalną ofertę nie powinien zresztą dziwić.

– Rozwój oferty modowej jest dziś jednym z naszych priorytetów. Jako galeria fashion stale poszukujemy świeżych konceptów i interesujących marek, które doskonale wpiszą się w nasz kierunek rozwoju, umacniając przy tym pozycjonowanie galerii na rynku. Dzięki kolejnym otwarciom w tym segmencie tworzymy coraz bardziej kompletną ofertę, w której obok popularnych sieci odzieżowych, można znaleźć także marki z wyższej półki – mówi Borecka-Suda.

I faktycznie, patrząc na dzisiejszy tenant-mix zwłaszcza w segmencie modowym Galeria Jurajska ma się czym pochwalić. W galerii znaleźć można aż 70 sklepów polskich i zagranicznych marek odzieżowych, w tym takich gigantów rynku retail jak chociażby H&M, Zara, Massimo Dutti, Bershka, Reserved, House, Cropp, Stradivarius, New Yorker, Orsay czy TK Maxx.

Moda buduje popularność

Przybywa także sklepów z wyższej półki. Dziś w tym segmencie znajdziemy np. Guess czy Trussardi. Mocna jest również oferta obuwia i dodatków. Obecnie składa się na nią 12 sklepów, m.in. Ecco, Gino Rossi, Kazar, Ochnik, Ryłko, Wittchen, CCC czy Deichmann. W planach są kolejne otwarcia m.in. Sugarfree/Cardio Bunny i Eobuwie.pl. Ta atrakcyjność oferty, zwłaszcza modowej, przekłada się bezpośrednio na popularność galerii na lokalnym rynku, a co za tym idzie także na wyniki centrum handlowego.

– Moda ma dziś decydujący wpływ na popularność galerii w regionie. To m.in. dzięki tej ofercie stale zwiększamy zasięg oddziaływania, obejmując swoim zasięgiem rynek liczący sobie prawie 1,5 mln klientów. Oferta wsparta marketingiem wpływa także na footfall. Tylko w 2018 roku odwiedziła nas rekordowa liczba ponad 7,2 mln klientów. Trend wzrostu footfall utrzymuje się także w 2019 roku. Znajduje to przełożenie w obrotach najemców. Te rok do roku w okresie od stycznia do października średnio wzrosły o 8 proc. – mówi Borecka-Suda.

Nic więc dziwnego, że pozycję Jurajskiej zauważają nowi najemcy, lokujący tu swoje sklepy, w tym także marka Borgio. – Galeria Jurajska to nowoczesne centrum handlowe, które z roku na rok odwiedza coraz wyższa liczba klientów. Jest to centrum handlowe o ugruntowanej pozycji w regionie, dlatego wybór tej lokalizacji był dla nas naturalnym etapem rozwoju marki w województwie śląskim. Tym bardziej, że klienci z regionu coraz częściej poszukują oferty marek premium – komentuje otwarcie Błażej Tulwin.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.