Dobra Buła: poszukujemy partnerów biznesowych

Rośnie sieć burgerowni Dobra Buła. W ostatnim czasie operator otworzył swój czwarty lokal w Warszawie. Hubert Ulanowski i Marcin Rydzewski – pomysłodawcy i właściciele tego konceptu – aktualnie poszukują nowych partnerów biznesowych.

Nowy lokal sieci otwarto ostatnio w Galerii Bemowo w Warszawie. Burgerownia jest zlokalizowana na poziomie 1, obok restauracji Nasz Naleśnik i zajmuje powierzchnię 72 mkw. Lokal jest otwarty w godzinach otwarcia galerii, również w niedziele niehandlowe.

Właściciele marki chcą aktualnie rozwijać koncept przede wszystkim w Warszawie i okolicach. W planach jest otwarcie w przyszłym roku przynajmniej dwóch lokali własnych oraz rozwinięcie systemu franczyzowego. Średnia powierzchnia lokali Dobra Buła to około 75 mkw.

Dobra Buła: chcemy się rozwijać w Warszawie i okolicach

– Chcemy się rozwijać w Warszawie, a szczególnie skupić na dzielnicach obrzeżnych, jak również lekko wyjść poza granice Warszawy. Mamy dużo zapytań franczyzowych z innych miast natomiast aktualnie skupiamy się na Warszawa i okolice. Chcielibyśmy aby w 2020 pojawiły się 2 lokale własne plus lokale franczyzowe. Poszukujemy partnerów z którymi możemy stworzyć długotrwałe relacje, dlatego proces rekrutacji składa się z kilku etapów. Najlepiej wysłać zapytanie na biuro@dobrabula.pl – mówi dla Retailnet Hubert Ulanowski, współzałożyciel sieci Dobra Buła.

Koncept Dobra Buła działa na polskim rynku od 2013 roku. Właściciele zaczynali od food trucków. W 2016 roku podjęli decyzję o otwarciu pierwszej lokalizacji na Bemowie, gdzie Dobra Buła aktualnie ma dwa lokale – przy ul. Lencewicza i Karabeli. Dobra Buła oferuje burgery szyte na miarę, które trafiają w gusta najbardziej wymagających koneserów smaku. Na klientów Galerii Bemowo czekają zarówno klasyczne, jak i bardziej wyszukane burgery z mięsem najwyższej jakości oraz zawsze świeżymi dodatkami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.