Pasibus rozwija sieć. 1. lokal w Lublinie

Sieć burgerowni Pasibus zaprasza do swojego pierwszego lokalu w Lublinie. Goście odwiedzający galerię Vivo! Lublin mogą już spróbować m.in. autorskich burgerów, frytek, kulek serowych i sałatek. To szósta restauracja tej sieci stworzona we współpracy ze spółką Helios i 23 lokal marki w Polsce.

Pasibus to kultowa marka burgerowni, która narodziła się we Wrocławiu w 2013 roku – rozwój sieci zaczął się od jednego foodtrucka, a kolejne lokale powstają w całej Polsce. Teraz Pasibus wreszcie zawitał do Lublina. Najnowszy lokal marki działa od dziś w strefie restauracyjnej centrum handlowym Vivo! Lublin na poziomie +1.

Rozwój sieci Pasibus

Pasibus w Lublinie to kolejny lokal stworzony we współpracy z Heliosem, operatorem największej sieci kin w Polsce. Współpraca trwa od kwietnia br. – w jej ramach powstało już sześć lokali, a w sumie planowane jest otwarcie ok. czterdziestu.

Pasibus to popularna sieć burgerowni stworzona przez Dawida Bojarojcia, Jana Kulisiewicza i Piotra Staszczyńskiego. Pierwszy food truck Pasibusa stanął we Wrocławiu i szybko stał się kultowym miejscem na kulinarnej mapie miasta. Obecnie restauracje Pasibusa znajdują się już w jedenastu miastach w Polsce, m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Olsztynie i Poznaniu.

Oferta Pasibusa

Goście odwiedzający nowy lokal spróbują słynnych już burgerów takich, jak klasyczny Włoski Pastuch z dodatkiem rukoli, parmezanu i grillowanego boczku, Bebek Junior z autorskim sosem BBQ, ostry Gonzales z papryczką jalapeno i nachosami czy Awokadus z domowym guacamole i grillowanym boczkiem. Wyrazisty smak burgerów Pasibusa, który jest jednym ze znaków rozpoznawczych marki, to zasługa m.in. ręcznie mielonej wołowiny. W każdym połączeniu smakowym mięso można bezpłatnie wymienić na kotleta wege (całkowicie wegetariańskiego, smażonego osobno) lub smażony ser przygotowany według autorskiej receptury.

W menu Pasibusa można znaleźć także Pasi sałatki, zestawy dla dzieci (Pasi Kids), dodatki (m.in. frytki, Pasi Bataty i kulki serowe) oraz napoje (m.in. Pasi Lemoniada) i alkohole (m.in. własną markę piwa). Co miesiąc w karcie pojawia się również zupełnie nowa propozycja – Burger Miesiąca, któremu nazwę nadają fani marki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.