Starbucks rozszerza portfolio o nowe miasto

Starbucks umacnia swoją pozycję w Polsce i otwiera 72. kawiarnię – tym razem w galerii handlowej Focus Mall w Zielonej Górze. Otwarcie w nowej lokalizacji jest częścią strategii rozwoju zakładającej obecność marki także w mniejszych miastach. Lokal w Zielonej Górze będzie dostępny dla Gości jeszcze przed Nowym Rokiem.

30 grudnia, na dzień przed Sylwestrem, mieszkańcy Zielonej Góry będą mieli okazję wziąć udział w wyjątkowym wydarzeniu – otwarciu pierwszej kawiarni Starbucks w mieście. Nowy lokal o powierzchni 117,06 mkw. będzie mieścił się w centrum handlowym Focus Mall przy ul. Wrocławskiej 17 i zaoferuje gościom ponad 60 miejsc siedzących (45 wewnątrz i 22 na patio). Do dyspozycji odwiedzających kawiarnię będzie także bezpłatne wi-fi. Wejście do kawiarni będzie możliwe wyłącznie od zewnątrz galerii.

– Otwarcie pierwszego lokalu Starbucks w Zielonej Górze to dla nas ważne wydarzenie. Cieszymy się, że po tylu latach nareszcie możemy zaprosić Zielonogórzan na otwarcie i razem z nimi rozpocząć Nowy Rok. Mam nadzieję, że 2020 przyniesie nam wszystkim dużo radości, a nasza kawiarnia szybko zyska sympatię i stanie się jednym z ulubionych punktów na lokalnej mapie – mówi Katarzyna Pijanowska, Brand Manager Starbucks Polska.

Otwarcie nowego lokalu Starbucks odbędzie się o godzinie 10:00. Każdy z Gości, który tego dnia odwiedzi kawiarnię otrzyma zamówiony napój w wielorazowym kubku. Natomiast na tych, którzy posiadają już własny ulubiony kubek i przyjdą razem z nim, będzie czekała zniżka 1 PLN w ramach akcji Bring Your Own Tumbler, która zachęca Gości do proekologicznych zachowań i rezygnacji
z jednorazowych kubków.

Starbucks i Grupa AmRest

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem wyjątkowej marki La Tagliatella oraz konceptów: Blue Frog, Kabb, Bacoa oraz Sushi Shop. Obecnie Spółka zarządza ponad 2100 restauracjami w segmencie restauracji szybkiej obsługi (Quick Service Restaurants) i restauracji z obsługą kelnerską (Casual Dining Restaurants) w 26 krajach: Polsce, Czechach, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech, w Bułgarii, Rumunii,  Serbii, Chorwacji, Rosji, Hiszpanii, Anglii, Portugalii, Francji, Austrii, Belgii, Armenii, Iranie, Luksemburgu, Szwajcarii, Azerbejdżanie, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Niemczech, Chinach oraz we Włoszech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.