Sfinks Polska rozwija sprzedaż w kanale delivery

Sfinks Polska rozwija sprzedaż w kanale delivery i ta działalność ma coraz większy, pozytywny wpływ na przychody spółki. Na koniec trzeciego kwartału 2019 r. spółka oferowała usługę delivery już z 70 punktów w kraju.

Co ważne, Sfinks stopniowo rozszerza geograficzną dostępność oferty, wychodząc poza zasięg stacjonarnych restauracji danej marki i realizując zamówienia z innych swoich lokali. W ten sposób zasięg oferty Chłopskiego Jadła powiększył się w trzecim kwartale ubiegłego roku o 15 dodatkowych punktów, choć sama sieć fizycznie liczy 12 restauracji.

Sfinks świadczy usługę delivery z 70 punktów w kraju

Podobnie jest w przypadku Fabryki Pizzy, której przybyły w minionym kwartale dwie dodatkowe lokalizacje z ofertą delivery, niepokrywające się z lokalizacją sieci stacjonarnej tej marki. Sprzedaż w delivery jest prowadzona poprzez własny portal Sfinksa – SmacznieiSzybko.pl oraz przez najpopularniejsze zewnętrzne platformy do składania zamówień online. W tym 2019 roku grono partnerów Sfinksa powiększyło się ponadto o Uber Eats i Wolt.

Koncepty restauracyjne Sfinks Polska

Sfinks Polska zarządza 178 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 89 restauracji Sphinx (segment casual dining), 62 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 9 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.