Sieć Super-Pharm uruchomiła sklep w formacie outlet

Sieć Super-Pharm uruchomiła nowy format sklepu – Super-Pharm Outlet. Nowa placówka ruszyła w Warszawie u zbiegu ulic ul. Białostockiej i Targowej. Skąd pomysł na ten format i czy będzie więcej tego typu placówek?

Jak informuje redakcję Retailnet zarząd sieci Super-Pharm, koncept outletowy sieci drogerii Super-Pharm zrodził się z potrzeby – marka jednak nie planuje rozbudowywać punktów wyprzedażowych w każdym sklepie stacjonarnym, woli zebrać ofertę specjalną w jednym miejscu. Choć w każdym sklepie stacjonarnym jest jeden regał dedykowany produktom, które są oferowane w promocyjnych cenach. Powierzchnia części outletowej to 183 mkw. Podana powierzchnia nie zawiera części klasycznej drogerii i apteki z regularną ofertą.

Oferta Super-Pharm Outlet jest typowo wyprzedażowa

– To jeden sklep tego formatu i nie planujemy na razie rozwoju outletów. Oferta Super-Pharm Outlet jest typowo wyprzedażowa, czyli podobnie jak inne sieci, marka oferuje produkty dostępne w regularnej ofercie drogerii Super-Pharm, produkty przecenione oraz z akcji czasowych. W outlecie nie ma oferty dermokosmetycznej, nie ma perfum – z wyjątkiem tych, które są w kategorii wyprzedażowej, limitowana jest też oferta na produkty z działu drogeryjnego. Natomiast apteka działa na całkowicie standardowych zasadach, oferuje asortyment identyczny z pozostałymi aptekami – informują przedstawiciele sieci Super-Pharm.

Koncepcja marki Super-Pharm opiera się na unikalnym połączeniu trzech działów: apteki, drogerii i perfumerii w jednym miejscu. W sklepach Super-Pharm doświadczeni konsultanci oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Super-Pharm to sklep, który posiada szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt. W drogeriach Super-Pharm można znaleźć produkty i kosmetyki niedostępne w innych sklepach i sieciach handlowych sygnowane marką Life.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.