[WYWIAD] Pizza Hut planuje minimum 50 otwarć w Europie Środkowo-Wschodniej

Pizza Hut zdecydowanie przyspiesza wzrost w ostatnich latach. W 2020 roku widzimy możliwość minimum 50 otwarć w Europie Środkowo-Wschodniej, również w modelu franczyzowym, który będzie odpowiadał za istotną  część tego wzrostu – mówi Damian Rybak, Dyrektor do spraw franczyzy Pizza Hut.

Firma AmRest jest Partnerem merytorycznym SCF Exhibition&Awards 2020. Tegoroczna wiosenna edycja SCF po raz pierwszy w historii będzie dwudniowa. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym na stadionie Legii Warszawa.

Jakiego profilu potencjalnego franczyzobiorcy szukacie?

Damian Rybak: Interesuje nas współpraca zarówno z większymi partnerami – np. stacje paliw lub sieci kin oraz pojedynczymi partnerami. Chętnie z osobami z doświadczeniem w branży retail, restauracyjnej lub szeroko rozumianej franczyzie np. sklepów spożywczych. Jesteśmy otwarci także na partnerów spoza branży – gotowych na uczenie się, aktywnych, nie bojących się „zakasać rękawy” i razem z nami rozwijać biznes, budować sprzedaż i stawać się częścią lokalnej społeczności.

Damian Rybak, Dyrektor do spraw franczyzy Pizza Hut

Jak wygląda procedura przyznania franczyzy?

DR: Już otrzymujemy wiele zapytań i ofert. Pierwszy etap to rekrutacja. Zachęcam do kontaktu za pośrednictwem strony www https://franczyza.pizzahut.pl/. Zapewniam, że nie pozostawimy wiadomości bez odpowiedzi. Oczywiście zastrzegamy sobie prawo do procesowania wybranych ofert i partnerów – umawiamy się na wstępne spotkanie, przedstawiamy komplet informacji na temat marki, dostępnych konceptów i potencjalnych kosztów. Zbieramy informacje o potencjalnym franczyzobiorcy, oceniamy jego doświadczenie, podejście do prowadzenia biznesu, zaplecze finansowe oraz potencjał współpracy w dłuższym okresie – minimum 10 lat.  Oceniamy zarówno potencjał lokalizacji, jak i strefy wokół niej, warunki techniczne lokalu. W wypadku pozytywnej weryfikacji ustalamy kolejne kroki, podpisujemy umowę, szkolimy franczyzobiorcę oraz zespół. Razem przygotowujemy projekt restauracji i plan jej otwarcia wraz ze wsparciem marketingowym, technicznym i eventowym.

Ile planujecie otwarć w kolejnych latach i jaka część jest planowana modelu franczyzowym?

DR: Pizza Hut zdecydowanie przyspiesza wzrost w ostatnich latach. W 2020 roku widzimy możliwość minimum 50 otwarć w Europie Środkowo-Wschodniej, również w modelu franczyzowym, który będzie odpowiadał za istotną  część tego wzrostu , który będzie odpowiadał za istotną  część tego wzrostu. Pracujemy intensywnie nad pierwszymi umowami tego i w pierwszej połowie 2020 roku planujemy pierwsze otwarcia w tym modelu.

Jak zachęciłby Pan potencjalnych franczyzobiorców do rozpoczęcia współpracy z AmRest i Pizza Hut?

DR: Oferujemy sprawdzony, atrakcyjny i jasny model biznesowy. Jako rzetelny partner dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem zdobytym na rynku, otwierając setki restauracji rocznie.

Jako nieliczni na rynku oferujemy kompleksowy model franczyzy – od oceny lokalizacji, poprzez jej przygotowanie, budowę i otwarcie. Stale wspieramy partnerów w rozwoju sprzedaży i poprawie marż. Będąc częścią dużej organizacji jaką jest AmRest potencjalny franczyzobiorca otrzymuje dostęp narzędzi i systemów wspierających operacyjność i bezpieczeństwo restauracji. To istotna przewaga konkurencyjna. Moim zdaniem kluczowa!

Pierwszą część rozmowy można przeczytać TUTAJ.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.