MAX Premium Burgers otwiera swój ósmy lokal w Polsce

MAX Premium Burgers otwiera swoją kolejną restauracje w Warszawie. Będzie to ósmy lokal skandynawskiej sieci w Polsce i już trzeci  w stolicy. Otwarcie MAX Premium Burgers w centrum handlowym Westfield Arkadia odbędzie się 29 stycznia.

Nowy MAX zlokalizowany w centrum handlowym Westfield Arkadia będzie znajdować się na piętrze I w strefie Grand Kitchen, a do dyspozycji gości będzie ponad 700 mkw., 170 miejsc siedzących, 9 kas samoobsługowych oraz ogródek sezonowy. Wszyscy ciekawi wyjątkowego menu szwedzkiej sieci mogą wybierać zarówno spośród szerokiej oferty klasycznych produktów mięsnych, jak i opcji wegetariańskich czy wegańskich.

Kierownik restauracji Kamil Krukowski zaprasza do MAX Premium Burgers w CH Westfield Arkadia przy al. Jana Pawła II 82 od poniedziałku do soboty w godz. 8:30 – 23:00 oraz w niedziele od 9:00-22:00.

Od początku działalności misją MAXa jest czynienie świata lepszym, co stara się robić poprzez proekologiczne działania– nie tracąc przy tym ani na jakości, ani smaku serwowanych produktów. Firma uznawana jest także za lidera w obszarze zrównoważonego rozwoju, co potwierdza m.in. nagroda przyznana sieci przez ONZ w ramach UN Global Climate Action Award 2019.

MAX Premium Burgers – najstarsza szwedzka sieć restauracji

MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w badaniach konsumenckich i wybierany jako „najlepszy burger w Szwecji”.

Według najnowszego „Swedish Brand Award” MAX już 18. raz z rzędu otrzymał status: „najbardziej zadowoleni goście w Szwecji”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59 proc. respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50 proc. badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię „Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100 proc. emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110 proc. emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze.

W 2019 roku MAX został wyróżniony za swoje „Menu pozytywne dla klimatu” przez ONZ w konkursie Global Climate Action Award w kategorii „Go Climate Neutral Now” i był jedyną europejską marką nagrodzoną przez ekspertów. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5,5 tys. pracowników w 150 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.