Sieć POLOmarket rozwija program lojalnościowy poprzez aplikację mobilną

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, uruchomiła nową aplikacją mobilną. W ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników. Dzięki e-polokarcie dostępnej w aplikacji, POLOmarket znacząco powiększył swój program lojalnościowy, zbliżając się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Od czasu uruchomienia aplikacja jest nieustannie rozwijana. Do tej pory POLOmarket wprowadził w niej m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto w tym czasie POLOmarket udostępnił klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji i jako jedna z pierwszych sieci przeprowadził dedykowaną akcję wyłącznie dla użytkowników tradycyjnej POLOkarty i e-POLOkarty.

1,5 mln wydanych kart plastikowych i elektronicznych

– Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.

Aplikacja mobilna jest rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego tradycyjnej POLOkarty. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia współdzielonych list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience (CX na platformie Opinello), a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci oraz w łatwy i szybki sposób przejrzeć gazetki promocyjne.

Sieć POLOmarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.

Ponad 280 sklepów POLOmarket

Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również Spółka logistyczna. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie ponad 6.300 osobom.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.