Auchan otwiera trzy nowe sklepy franczyzowe

Plany Auchan Retail Polska w zakresie franczyzy zakładają otwarcie w ciągu najbliższych 5 lat około 300 sklepów franczyzowych. Po pierwszych trzech otwarciach w regionie Warszawy, w lutym br. kolejne 3 sklepy franczyzowe pod logo Auchan Supermarket zostaną otwarte w Myślenicach, w Dobroszycach oraz w Centrum Handlowym Gdańsk Matarnia.

Tym samym na koniec lutego park sklepów franczyzowych powiększa się do 6 supermarketów i 2 hipermarketów.

Auchan Supermarket w Myślenicach: został otwarty 6 lutego br. Sklep znajduje się w Galerii Handlowej Galeria Myślenicka, a jego powierzchnia sprzedaży wynosi 1,1 tys. mkw. Sklep oferuje 15 tys.  referencji, stawia przede wszystkim na ofertę produktów świeżych i BIO. Tradycyjne działy: Mięso, Sery, Ryby, Drób – oferują codziennie świeże artykuły po promocyjnych cenach. Na Klientów czeka ponad 200 miejsc parkingowych. Partnerem jest spółka GM POL kierowana przez panią Lucynę Gowin.

Auchan Supermarket w Dobroszycach zostanie otwarty 18 lutego br. Sklep jest kierowany przez spółkę FTD Pająk. Spółka kieruje centrum handlowym wraz ze stacją paliw, restauracją oraz supermarketem. Sklep dysponuje 30 miejscami parkingowymi, znajduje się na wjeździe do miasta Dobroszyce, 20 km od Wrocławia. Sklep ma powierzchnię sprzedaży ponad 500 mkw.. Ekipa 16 osobowa ma ambicję obsługi około 1 tys. klientów dziennie. Sklep oferuje 10,5 tys. referencji, przede wszystkim produkty lokalne, markę własną Auchan oraz świeże owoce i warzywa na wejściu do sklepu.

Auchan Supermarket CH Gdańsk Matarnia zostanie otwarty 27 lutego br., jest zarządzany przez spółkę Delta Pomorze. Na 950 mkw. powierzchni sprzedaży sklep oferuje 15 tys. referencji, przede wszystkim marki własnej Auchan, jak również produktów świeżych, lokalnych i BIO. Sklep ma ambicję obsługiwania około 1,5 tys. klientów dziennie, ekipa liczy 25 pracowników.

Trzy formaty sklepów Auchan

W ramach dalszego rozwoju na polskim rynku, Auchan Retail Polska proponuje ścieżkę franczyzy dla potencjalnych Partnerów biznesowych. Obecnie firma posiada trzy formaty sklepów: hipermarkety (powyżej 5 tys.mkw.), supermarkety (od 500 do 2,5 tys. mkw.) oraz sklepy osiedlowe o powierzchni między 200-500 mkw. otwierane pod logo Moje Auchan.

Auchan Retail Polska to firma handlowa o francuskich korzeniach. W Polsce działa od 1996 roku. Po 24 latach obecności w Polsce Auchan stało się firmą multiformatową prowadzącą działalność w hipermarketach, supermarketach, sklepach osiedlowych oraz w handlu elektronicznym.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.