Otwarcie salonu Esotiq w Galerii Piastovej

14 lutego, otwarty zostanie salon marki Esotiq w Galerii Piastovej. Sklep z bielizną i akcesoriami zajmie ponad 50 mkw.

Galeria Piastova zlokalizowana jest u zbiegu ulic Witkowskiej i Składowej w Gnieźnie, w odległości ok. 1 km od ścisłego centrum miasta. Powierzchnia całkowita wynosi blisko 10 tys. mkw., powierzchnia najmu – ok. 8  tys. mkw. Najemcami centrum są m.in. Intermarché, Martes Sport, CCC, KiK, Pepco, RTV Euro AGD, Hebe, Empik, KS Sport, Gatta, Top Secret.

– Oferta Galerii Piastovej obejmuje kluczowe kategorie produktowe, a każda reprezentowana jest przez znaną i popularną markę w swoim segmencie – od artykułów spożywczych, zdrowie i uroda, po modę rodzinną, sport, elektronikę, usługi i gastronomię – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie Napollo. – Sklep z bielizną bardzo dobrze wpisuje się w ofertę pogłębiającą kategorię mody i dopełnia asortyment tego kameralnego centrum handlowego – dodaje Dorota Beltrani.

Galeria Piastova jest obiektem parterowym, do którego przylega parking naziemny, a obok znajduje się sklep z kategorii DIY. Jest drugą inwestycją Napollo na terenie Wielkopolski, po zakupie centrum handlowego przy ul. Promienistej w Poznaniu, oraz kolejnym projektem w formacie galerii handlowej w portfelu firmy, obok Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim i Galerii Renova w Warszawie.

Portfolio Napollo

Napollo od lat inwestuje w projekty handlowe i mieszkaniowe. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju oraz samodzielnie zarządza portfelem swoich realizacji. Jest nie tylko właścicielem innowacyjnych Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie, ale rozwija również koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, znanych jako N-Park. Realizowane są one w atrakcyjnych lokalizacjach w aglomeracji warszawskiej, Wrocławiu, Poznaniu i innych miastach na terenie całego kraju. Napollo zamierza podwoić swoje portfolio parków handlowych w najbliższych 5 latach, a strategię mieszkaniową realizować zarówno w Warszawie jak i poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.