Makarun debiutuje w Galerii Jurajskiej

Oferta gastronomiczna Galerii Jurajskiej w Częstochowie wzbogaciła się właśnie o największą w Polsce sieć spagheterii. To już drugie w ostatnich trzech miesiącach otwarcie w segmencie gastronomii Galerii Jurajskiej.

Dynamicznie rozwijająca się sieć spahgeterii Makarun, właśnie zadebiutowała ze swoim lokalem w największej częstochowskiej galerii, zasilając tamtejszą ofertę restauracji i kawiarni.

Nowy najemca zajął lokal o powierzchni 42 mkw., znajdujący się przy strefie food court. W menu restauracji znaleźć można przede wszystkim makarony z różnymi sosami m.in. bolognese, śmietanowym czy orientalnym. Lokal ma także przygotowaną ofertę dla wegan i wegetarian.

Marka, obecna na rynku od ponad 7 lat, w Polsce ma już 30 restauracji. Zlokalizowane są one zarówno przy popularnych ulicach, jak i w biurowcach. W ostatnich latach Makarun rozwija także sieć restauracji w centrach handlowych.  Lokal pod szyldem Makarun można znaleźć także m.in. w Dubaju w The Point Mall.

Strategia rozwoju oferty gastronomicznej w Galerii Jurajskiej

– Makarun idealnie wpasowuje się w naszą strategię rozwoju oferty gastronomicznej. To świeży i zyskujący na popularności koncept, oferujący ciekawe menu, wpasowujące się w kulinarne gusta Polaków. Marka także wpasowuje się w nasz kulinarny tenant mix, dopełniając go flagowymi daniami kuchni włoskiej – mówi Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Makarun to już 18. lokal gastronomiczny w częstochowskiej galerii. Oprócz niego znajdziemy tutaj także restauracje m.in. McDonald’s, KFC, Bobby Burger, Bon Apetito, Pasibus, Pizza Hut, Strefa Sushi, Woking Oriental, Doner Kebab oraz Mihiderka. Wśród kawiarni znaleźć można lokale m.in. Grycan, Costa Coffee i Consoni.

– Oferta gastronomiczna jaką stworzyliśmy i którą dalej dopełniamy jest odpowiedzią na panujące dziś na rynku trendy związane z tą częścią tenant mixu. To również oferta, która odpowiada potrzebom lokalnego rynku. Ten oczekuje od nas zarówno doskonale znanych sieci gastronomicznych, jak również świeżego spojrzenia, a więc wyjścia poza tradycyjny schemat oferty food court’u – mówi Borecka-Suda.

– Dzięki temu podejściu w ofercie gastronomicznej można znaleźć zarówno popularne, amerykańskie restauracje fast food, jak również młode, świetnie przyjmujące się na rynku koncepty gastronomiczne wywodzące się chociażby ze street foodu. Nie brakuje także najpopularniejszych dziś kuchni świata np. azjatyckiej czy bliskowschodniej oraz lokali z kuchnią roślinną – dodaje.

Jak podkreśla Anna Borecka-Suda, ten kierunek będzie umacniany. – Uważnie śledzimy trendy rynkowe związane z rozwojem segmentu gastronomii. Przyglądamy się nowym markom i konceptom, wyławiając z rynku te, które wpasowują się w nasz food court. Staramy się przy tym być otwarci ,zwłaszcza na nowe spojrzenie na gastronomię, zapewniając tym samym naszym klientom unikalną ofertę – mówi. Ta oferta jest jednym z fundamentów kompleksowej oferty atrakcji czasu wolnego. Oprócz lokali gastronomicznych składa się na nią dziś także 8-salowe kino, mający 500 m kw. park rozrywki Bajkowy Labirynt, a także fitness club Calypso. Dopełniają ją atrakcje poza handlowe, w tym mające 8,5 tys. m kw. Bulwary Jurajskie z dwoma placami zabaw.

O Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2019 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, Bajkowy Labirynt, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefy dydaktyczne premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.