Ruszył dwupoziomowy salon Time for Wax & Nails w Galerii Północnej

Oferta usługowa Galerii Północnej powiększyła się o nową markę. W drugiej połowie lutego do najemców centrum handlowego dołączyła sieć profesjonalnych salonów depilacji woskiem Time for Wax oraz jej nowy koncept – Time for Nails, oferujący usługi manicure. To pierwszy salon tej marki na północy Warszawy z tak bogatą ofertą.

Nowy salon Time for Wax & Nails zlokalizowany jest na poziomie -2 i zajmuje lokal o powierzchni 109 mkw. W jego ofercie dostępne są zabiegi zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, wśród których znajdują się m.in. depilacja woskiem, manicure tytanowy, manicure japoński, manicure hybrydowy, manicure polimerowy, a także zabiegi pielęgnacyjne na dłonie. Wszystkie zabiegi wykonywane są przy użyciu najwyższej jakości produktów oraz przy zachowaniu najwyższych standardów higieny – narzędzia są jednorazowego użytku lub na bieżąco sterylizowane.

– Cały czas mamy na uwadze potrzeby i preferencje klientów, dlatego staramy się regularnie powiększać ofertę Galerii Północnej o nowe sklepy i salony usługowe. Time for Wax & Nails to kolejny punkty na mapie naszego centrum handlowego, w których klienci mogą zadbać o swój wygląd, a przy okazji zrelaksować się po wyczerpujących zakupach. Cieszymy się, że do grona naszych najemców dołączyła tak znana i ceniona marka – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager GTC.

W nowo otwartym salonie nie obowiązują wcześniejsze zapisy, klienci mogą korzystać z oferty usług w dowolnie wybranym czasie. Time for Nails oferuje również możliwość przeprowadzenia zabiegów w tzw. strefie wyciszenia, gdzie klienci mogą odprężyć się przy muzyce relaksacyjnej lub wyciszyć umysł podczas medytacji.

Szeroka oferta Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni.

Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej. Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.