Chainels: cyfrowa platforma usprawniająca funkcjonowanie obiektów handlowych

Usprawnianie zarządzania relacjami z najemcami, szybki przepływ informacji oraz uzyskanie natychmiastowej informacji zwrotnej, a tym samym lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań partnerów biznesowych to marzenie każdego właściciela i zarządcy np. obiektu handlowego. Dzięki rozwiązaniom proponowanym przez holenderską spółkę Chainels jest to łatwiejsze.

Firma Chainels oferuje rozwiązanie w postaci podręcznego narzędzia społecznościowego z pełnym zakresem usług. Umożliwia ono wszystkim jego użytkownikom korzystanie z informacji w czasie rzeczywistym i jednoczesną komunikację z wieloma zainteresowanymi stronami. Rozwiązanie pozwala na przydzielanie zadań, a następnie monitorowanie i zmianę ich statusu. Zapewnia także zbieranie i przechowywanie danych, generowanie raportów oraz analizę aktywności najemców.

– Mamy już na koncie ponad 250 społeczności i 35 tys. użytkowników. Inwestujemy w budowę kolejnych silnych, angażujących, bezpiecznych i zrównoważonych społeczności cyfrowych. Nasze narzędzie najlepiej sprawdza się przy zarządzaniu obiektami typu mixed-use, centrami handlowymi, ale także biurowcami czy na rynku mieszkaniowym. Jest stworzone z myślą o inwestorach, właścicielach, deweloperach, operatorach, władzach lokalnych, czy najemcach – wyjaśnia Sander Verseput, COO i założyciel Chainels.

Przedstawiciele firmy Chainels, w tym Sander Verseput, będą obecni podczas  SCF Exhibition&Awards 2020. Tegoroczna wiosenna edycja SCF po raz pierwszy w historii będzie dwudniowa. Targi odbędą się w dniach 31 marca – 1 kwietnia w Centrum Konferencyjnym na stadionie Legii Warszawa.

Chainels w Polsce współpracuje z Atrium

Od ubiegłego roku firma aktywnie poszerza swoją obecność w Europie, weszła m.in. na rynek polski. Atrium European Real Estate wybrało Chainels jako dostawcę kompleksowej platformy do zarządzania komunikacją wewnętrzną i relacjami z najemcami – „Atrium Connect”.

– Podczas procesu wdrożenia, byliśmy nie tylko zadowoleni z samej współpracy z Chainels, ale także z elastycznego podejścia w chęci spełnienia naszych oczekiwań. Atrium Connect podwyższyło wydajność pracy kierownictwa centrów handlowych, ulepszyło niektóre procesy, takie jak raportowanie obrotów oraz wprowadziło w szeregi naszej organizacji innowację. Narzędzie to pozwala nam na łatwiejszą i szybszą komunikację z najemcami, którzy tym samym otrzymali możliwość podzielenia się z nami informacja zwrotną. Aplikacja została entuzjastycznie przyjęta przez naszych najemców – w przeciągu miesiąca nastąpiła aktywacja prawie wszystkich kont i większość z nich nadal posiada aktywny status – komentuje Anna Dafna, Deputy CEO/CFO Atrium Poland Real Estate Management.

Z danych przedstawionych przez Chainels wynika, że:

  • Najemcy ocenili użyteczność aplikacji platformy na 4,7 z 5 gwiazdek
  • 97 proc. wszystkich najemców ma aktywne konto i wysokie zaangażowanie
  • Ponad 80 proc. najemców deklaruje obroty ze sprzedaży przy użyciu platformy, wartość ciągle rośnie
  • Ponad 2,5 tys, wniosków i raportów zostało przekształconych z papierowych na cyfrowe przepływy pracy od czasu uruchomienia w IV kwartale 2019 r.; skrócenie czasu i kosztów, które w dłuższym terminie prowadzą do znacznie większych oszczędności.

– Jesteśmy dumni i podekscytowani nawiązaniem współpracy z Atrium European Real  Estate i ich polskim zespołem, z którym realizujemy ten prestiżowy projekt. Wspólnie pracujemy nad umacnianiem relacji pomiędzy dyrekcją centrum a najemcami wykorzystując nasze najnowsze rozwiązania technologiczne w ramach platformy Atrium Connect. Wszyscy jej użytkownicy mogą korzystać z rozszerzonych funkcji transmisji danych, w tym z komunikacji w ich języku lokalnym i raportowania w bezpiecznym środowisku cyfrowym. Cieszy nas perspektywa tej ważnej dla nas współpracy z Atrium – dodaje Sander Verseput, COO i założyciel Chainels.

Międzynarodowa działalność Chainels

Firma Chainels ściśle współpracuje również z innymi firmami, takimi jak Wereldhave, CBRE Global Investors i Redevco, a także z różnymi firmami zarządzającymi nieruchomościami, np. CBRE i Cushman&Wakefield.

– Niedawno otworzyliśmy biuro we Francji, skąd koordynujemy rozwój tego rynku. Zapotrzebowanie na naszą technologię rośnie zwłaszcza w Wielkiej Brytanii – widzimy to po zainteresowaniu pracą, którą wykonujemy w Londynie dla lokalizacji należących do brytyjskiego REIT – mówi Sander Verseput.

Jak dodaje, platforma umożliwia także wszystkim innym interesariuszom i partnerom klientów wymianę informacji i danych poprzez integrację z innymi systemami istniejącymi w ekosystemie w celu cyfryzacji i automatyzacji bieżących procesów. Ponadto Chainels zmniejsza wysiłek i czas na rozwiązywanie problemów technicznych czy rekrutację personelu, optymalizuje codzienne zarządzanie dzięki jednej platformie – zwiększając wydajność, a także oszczędzając czas i pieniądze.

–  Ostatecznie to użytkownicy naszej platformy korzystają z ciągłego rozwoju i ulepszeń, które zapewniamy dzięki silnemu UX/UI. Dzisiaj nasze możliwości obejmują zoptymalizowany dostęp w czasie rzeczywistym do komunikacji, cyfrowych przepływów pracy i udostępniania danych, w tym raportowania wydajności sklepów, wszystko w bezpiecznym środowisku i w lokalnym języku – kończy COO i założyciel Chainels.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.