Wygodnie, bezpiecznie, online. Marka Klif solidarna z najemcami w obliczu pandemii

Galeria Klif z Gdyni i Dom Mody Klif w Warszawie ruszyły z akcją wspierającą najemców i ich sprzedaż internetową. Dzięki akcji “Wygodnie, bezpiecznie, online” można kupować w ulubionych sklepach.

Ogłoszony przez rząd stan epidemii stawia w trudnej sytuacji zarówno sklepy, jak i właścicieli galerii handlowych, a także samych klientów. Aby ich wesprzeć, marka Klif przygotowała specjalną akcję w której 77 sklepów z Galerii Klif w Gdyni i 58 sklepów z Domu Mody Klif w Warszawie na dedykowanej zakładce na stronie Klifu umożliwi dostęp do swoich sklepów online. Klienci Klifów będą mogli robić zakupy w  swoich ulubionych salonach i dostać za to wyjątkowy bonus.

Jak to działa?

Na stronie www.klif.pl znajdują się linki do wszystkich salonów Galerii Klif i Domu Mody Klif, które mają swoje sklepy internetowe.  Klient, który dokona zakupów online, będzie mógł odebrać kartę zakupową Klifu. Co istotne, kartę będzie można zrealizować w obu Klifach po ustaniu pandemii.

Informacje o dostępnych sklepach i ich najciekawszych ofertach będą na bieżąco pojawiały się na profilach facebookowych Galerii Klif i Domu Mody Klif. Właśnie tam znajdują się główni odbiorcy akcji. Profile marki Klif w mediach społecznościowych gromadzą łącznie 74 tys. użytkowników.

– Pragniemy wesprzeć naszych najemców w kontakcie z Klientami. Jest to pewna rewolucja bo dotąd obie formy handlu rywalizowały ze sobą – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. –  Teraz jest ten czas na połączenie sił i wspieranie się nawzajem. Strona umożliwia sklepom weryfikację, skąd wchodzą klienci i pomoże wypromować sprzedaż online zarówno mniejszym jak i większym najemcom – dodaje.

Marka Klif kontra koronawirus

Marka Klif zareagowała na sytuację natychmiast po pojawieniu się informacji o ryzyku epidemii koronawirusa, w pierwszej kolejności wyposażając obiekty w środki do dezynfekcji, a zmieniając organizację galerii handlowych, by zapewnić klientom maksymalne bezpieczeństwo. Akcja  Wygodnie, bezpiecznie, online jest kolejnym etapem walki z konsekwencjami izolacji, który wspomoże najemców i pomoże im zachować kontakt z klientami, a jednocześnie pozwoli klientom na zakupy w ulubionych sklepach bez wychodzenia z domu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.