MAX Premium Burgers wprowadza zamówienia online

Sieć restauracji MAX Premium Burgers wprowadza istotne ułatwienie dla swoich gości. Teraz mogą oni złożyć i opłacić zamówienie na stronie maxorder.pl, po czym odebrać je w restauracji o wybranej przez siebie porze.

Szwedzka marka nieustannie szuka rozwiązań, dzięki którym korzystanie z jej usług, mimo zamknięcia sal jadalnych, będzie proste i wygodne. Takim rozwiązaniem jest zamawianie online. Po wejściu na stronę maxorder.pl klient wybiera restaurację, produkty, porę odbioru oraz decyduje, czy chce odebrać zamówienie wewnątrz restauracji czy przed jej drzwiami. W przypadku lokali typu Drive Thru gość może podać numer oraz kolor auta i po przyjeździe po prostu zaparkować przed lokalem. O wskazanej godzinie pracownik doniesie zamówienie prosto do samochodu. Procedurę zamówienia kończy płatność kartą. Strona maxorder.pl równie dobrze wyświetla się na komputerach jak i na urządzeniach mobilnych.

Strategia MAX Premium Burgers na czas pandemii

Usługa jest wygodną alternatywą szczególnie dla zakupu na linii Drive. Oferują ją wszystkie lokale sieci MAX Premium Burgers. Zamówienia online to ważny element strategii dostosowania do bieżących ograniczeń w działaniu obiektów gastronomicznych. Strategia ta obejmuje zarówno zmiany w organizacji funkcjonowania restauracji jak i modyfikacje menu.

– W MAX przyjęliśmy aktywną postawę wobec bieżących ograniczeń w gastronomii. Po pierwsze, intensywnie rozwijamy dostawy. Współpracujemy z czterema partnerami w tym zakresie. Tę formę sprzedaży prowadzą już wszystkie nasze lokale. Po drugie, uzupełniliśmy menu o produkty, które szczególnie dobrze sprawdzają się w transporcie – czy to po zakupie na Drive lub na wynos, czy to po zamówieniu przez jedną z aplikacji dowozowych. Mówię o linii burgerów DeliVery Cheezy oraz o Snack Boxach. Wreszcie po trzecie, odciążamy linie samochodowe Drive poprzez właśnie wprowadzone zamawianie online – opcję szczególnie atrakcyjną z punktu widzenia gości, którzy mogą spokojnie dokonać zamówienia w domowym zaciszu, podjechać do restauracji na wybraną godzinę i odebrać ciepły posiłek bez konieczności czekania w kolejce. Tę możliwość oferują też nasze lokale w niedawno otwartych galeriach handlowych – mówi Jerzy Jakubiak, Country Manager, MAX Poland.

Sieć planuje dalsze poszerzanie menu o produkty stworzone z myślą o konsumpcji w domu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.