Dom Mody i Galeria Klif ponownie z gastronomią i usługami „hair&beauty”

W Domu Mody Klif w Warszawie i w Galerii Klif w Gdyni można na nowo korzystać z oferty gastronomicznej, usług fryzjerskich i salonów piękności. Cały czas otwarte pozostają sklepy z ofertą modową, obuwniczą, artykułami wyposażenia wnętrz i artykułami sportowymi. Jest kameralnie i spokojnie, a co najważniejsze – bezpiecznie. Klienci wracają.

Już nie tylko sklepy z modą, obuwiem czy wyposażeniem wnętrz, ale także salony fryzjerskie i kosmetyczne, oraz restauracje i kawiarnie zostały otwarte w Galerii Klif oraz w Domu Mody Klif.

– Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni kompleksowo wdrożyły zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i dokładają wszelkich starań, by klienci czuli się komfortowo i bezpiecznie. Sprzedawcy i obsługa dbają, aby każdy zachowywał odległość 2 metrów podczas oczekiwania na swoją kolej, dezynfekował ręce. Liczba stolików w lokalach gastronomicznych została dostosowana do wymogów, mamy też stoliki dla rodzin – mówi  Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director w Dziale Zarządzania Nieruchomościami Cushman & Wakefield. – Prace nad przygotowaniem do powrotu klientów prowadziliśmy od początku pojawienia się ograniczeń, co pozwoliło nam na szybką reakcję, gdy tylko rząd je zniósł.

Klienci wracają do galerii

W Domu Mody Klif w Warszawie otwarto restaurację WIKING,  Yoko Sushi Bar&Restaurant, Salad Story, oraz kawiarnie Bonjour i Costa Coffee. Do skorzystania z usług zapraszają Miodek Hair House, Klinika La Perla oraz salon Manilove.

Podobnie jest w Galerii Klif, gdzie usługi fryzjerskie uruchomił Salon Dorota, do działania powróciła strefa restauracyjna z House of Protein, Olimpem i chińskimi daniami oferowanymi przez Silver Dragon, a także zapraszający na soki i sałatki punkt  Na zdrowie! Fresh. Klientów zapraszają także restauracja  Como Ristorante, lodziarnia Grycan oraz Nice Ice.

– Widzimy, że klienci z chęcią wracają do ulubionych miejsc – komentuje Sylwia Wiszowata-Łazarz. – Sprawdzają, które sklepy i salony są czynne, korzystają z przygotowanych przez nas udogodnień i rozwiązań, realizują karty podarunkowe, które uzyskali jako nagrody w wyniku organizowanych przez nas działań w czasie kwarantanny. Widzimy także, że do sprawy bezpieczeństwa klientów bardzo poważnie podeszli najemcy, którzy przeszkolili swe zespoły i ściśle stosują się do zasad i procedur – kończy Sylwia Wiszowata-Łazarz.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.