Mobilna aplikacja Złotych Tarasów bije rekordy

Kampania technologiczna uruchomiona przez Złote Tarasy po ponownym  otwarciu obiektów handlowych cieszy się niemałą popularnością. Wspierając najemców z tej kategorii, centrum handlowe wprowadziło nowe, atrakcyjne nagrody dla użytkowników aplikacji i programu lojalnościowego. Zainteresowanie klientów przełożyło się bezpośrednio na aktywność w aplikacji mobilnej oraz liczbę jej pobrań.

Z pierwszych danych, jakie udało się uzyskać z raportów aplikacji wynika, że atrakcyjne nagrody i dobrze targetowana promocja online spowodowały wzrost pobrań aplikacji Złotych Tarasów aż o 200 proc.

Postępująca digitalizacja handlu

Bardzo pozytywny odzew użytkowników może być też wynikiem ogólnej tendencji digitalizacji, potęgowanej dodatkowo przez sytuację związaną z koronawirusem. Pierwszym sygnałem był wzrost aktywności w aplikacji (aż o 700 proc.) 4 maja, czyli w dniu, na który zaplanowano drugą fazę odmrażania gospodarki i ponowne otwarcie centrów handlowych.

Wielu klientów właśnie w aplikacji szuka informacji przed wyruszeniem na zakupy do centrum handlowego. Poza aktualnymi promocjami, to właśnie lista najemców jest najczęściej odwiedzaną zakładką.

Kampania technologiczna jest kontynuacją założeń strategii Złotych Tarasów, polegającej na rozwoju aplikacji i programu lojalnościowego. Po zdjęciu kolejnych obostrzeń związanych z koronawirusem, centrum handlowe zaprasza na bezpieczne zakupy, które można wymienić na nagrody programu lojalnościowego w aplikacji Złotych Tarasów. Wystarczy skanować paragony z zakupów w Złotych Tarasach, a uzbierane punkty przeznaczyć na dowolnie wybraną rzecz z listy. Wszystkie produkty można odebrać w Złotych Tarasach, w punkcie informacyjnym. Kampania potrwa do 1 czerwca.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.