Neinver: outlety FACTORY otrzymały specjalne certyfikaty

Neinver uzyskał certyfikaty bezpieczeństwa przeciwko COVID-19 dla wszystkich centrów FACTORY w Polsce. Przyznała je firma SGS – światowy lider w dziedzinie kontroli, weryfikacji, testowania i certyfikacji. Z przedstawicielami firmy Neinver będzie można spotkać się i porozmawiać podczas jesiennej edycji SCF 2020 CEE

Wcześniej wszystkie obiekty zostały poddane szczegółowemu audytowi. Dla najemców firma przygotowała specjalny przewodnik obsługi klienta w czasie pandemii, któremu towarzyszy cykl szkoleń. 

-Powodzenie zakupów outletowych wśród klientów, mimo trudnej sytuacji związanej z pandemią, to dla Neinver szczególne zobowiązanie. Dlatego z najwyższą starannością dbamy o zachowanie procedur sanitarnych, tworząc bezpieczną przestrzeń zakupów zarówno dla klientów, jak i pracowników salonów outletowych – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewcz, Country Head Neinver w Polsce.

– Profesjonalna certyfikacja naszych działań przeciwko COVID-19 jest ważnym elementem programu „Kupuj bezpiecznie, nie narażaj się”, w którym zwracamy uwagę, że pozytywne doświadczenia zakupowe i bezpieczeństwo mogą iść parze. I ten cel realizuje w outletach FACTORY – dodaje Bożena Gierszewska – Mroziewicz.

Przyznanie certyfikatów jest potwiedzeniem, że zastosowane procedury i środki bezpieczeństwa spełniają jak najlepsze standardy. W swoich działaniach Neinver koncentrował się na skuteczności wdrażanych rozwiązań, bieżącym monitoringu ich działania, a także pełnej, rzetelnej informacji dla klientów, sprzedawców, pracowników centrum oraz firm współpracujących. Centra FACTORY będą poddawane niezapowiedzianym inspekcjom, które przeprowadzać będzie SGS – dla zapewnienia, że konieczne działania i procedury są właściwie przestrzegane.

Wsparcie dla najemców w relacji z klientami

Neinver zadbał również o wsparcie najemców w procesach zakupowych i respektowaniu obowiązujących standardów sanitarnych w outletach FACTORY. To wyjątkowy przewodnik o tym, jak radzić sobie z trudnymi klientami, którzy nie chcą przestrzegać obowiązujących zasad bezpieczeństwa.

-Nasz przewodnik dla najemców jest zbiorem informacji i przykładów o tym, jak komunikować się z klientami w aktualnej sytuacji związanej z pandemią. Opisaliśmy w nim zachowania klientów, z jakimi może spotkać się sprzedawca. Przeanalizowaliśmy wybrane etapy procesu sprzedaży również w odniesieniu do nowych realiów, wiele uwagi poświęcając trudnościom, z jakimi aktualnie zmagają się pracownicy naszych sklepów. Opisaliśmy też najważniejsze zasady komunikacji z klientami i wskazaliśmy, jak sobie z nimi skutecznie radzić – mówi Klaudia Czyżak – Janyszko, Retail Manager Neinver w Polsce.

Kolejnym etapem jest cykl szkoleń dla poszczególnych najemców, które pozwolić mają na sprawne wdrożenie i stosowanie rozwiązań, zaproponowanych w przewodniku. Wielu z nich zdecydowało się na spotkanie z trenerami, bo skuteczne egzekwowanie zasad sanitarnych wśród niepokornych klientów nie należy do łatwych zadań.

Facebook
LinkedIn
NAJNOWSZE INFORMACJE
REKLAMA
PARTNERZY PORTALU
SCF DATABASE

Projekty

outlet
19 600 m2
Factory Ursus to pierwsze centrum wyprzedażowe w Warszawie. Obiekt został otwarty w 2002 roku. W outlecie Factory Warszawa Ursus znaleźć…
Baza danych
Scroll to Top