Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Tomasz Gawlik, ALDI: SCF to idealna platforma do biznesowych spotkań

Od kilku lat regularnie bierzemy udział we wszystkich edycjach SCF. To idealna platforma do biznesowych spotkań – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.

– SCF jest idealnym miejscem do rozwijania biznesowego networkingu, budowania nowych i podtrzymywania stałych relacji, tu także dowiadujemy się o nowych trendach i projektach handlowych, a także ustalamy szczegóły z deweloperami, z którymi aktualnie współpracujemy – dodaje Tomasz Gawlik.

Plany rozwoju sieci ALDI

– ALDI planuje nawet trzykrotny wzrost otwieranych sklepów do końca 2022 roku. W tym celu zatrudniliśmy dodatkowych pracowników odpowiedzialnych za rozwój sieci. Planujemy, z roku na roku, sukcesywnie zwiększać liczbę otwieranych marketów w Polsce – wyjaśnia Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Obecnie sieć posiada w Polsce 143 markety głównie na zachodzie i południu kraju. Niedawno otworzyła pierwszy sklep w Ustce. Jak zapowiada Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji ALDI w Polsce, pomimo panującej sytuacji epidemiologicznej, firma nie zamierza rezygnować ze swoich długofalowych planów ekspansji.

– Dla nas ten niełatwy czas był okresem wzmożonej pracy, zarówno jeśli chodzi o działalność już istniejących marketów, jak również plany ekspansji. Priorytetem jest dla nas lokalizacja sklepów – dogodna dla klientów oraz dotarcie nie tylko do tych miast, gdzie dotychczas zaznaczyliśmy już swoją obecność, ale również w regionach, które nie zostały przez nas jeszcze zagospodarowane. Dlatego w 2020 roku swoją ekspansję prowadzimy praktycznie na terenie całej Polski. Oczywiście zawirowania związane z koronawirusem wpływają w pewnym stopniu na załatwianie niezbędnych procedur administracyjnych, ale z naszej strony długofalowe plany pozostaję bez zmian – podkreśla Tomasz Gawlik.

ALDI ostrożnie podchodzi do ekspansji  w galeriach handlowych, które zgodnie z przepisami musiały być zamknięte w czasie pandemii. Chętniej otwiera natomiast sklepy w parkach handlowych, które ze względu na swoją specyfikę (m.in. oddzielne wejścia), okazały się dużo bardziej odporne na zawirowania na rynku. ALDI kontynuuje również rozwój sieci oparty na zakupie ziemi i samodzielnym wybudowaniu na niej nowego marketu.