Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Greenpoint uruchamia aplikację mobilną

Greenpoint, jedna z wiodących polskich marek odzieżowych, nie traci czasu i uruchamia aplikację mobilną. Firma szybko reaguje na dynamiczny rozwój kanału e-commerce i postanawia być jeszcze bliżej swoich Klientów. Aplikację można pobrać na urządzenia z systemem Android i iOS.

Spółka Greenpoint każdego roku notuje dynamiczne wzrosty w kanale e-commerce. Silna pozycja sklepu internetowego cały czas rośnie, a w obliczu zamknięcia galerii handlowych przynosiła trzycyfrowe wzrosty.

Rośnie e-commerce Greenpoint

– Utworzenie aplikacji mobilnej było jednym z głównych celów strategii omnichannelowej. Staramy się szybko reagować na zmiany zachowań Konsumentów, a co za tym idzie ułatwiać im realizację zakupów w sposób wielokanałowy. Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży w kanale e-commerce, budowanie lojalności klientów i wzmacnianie pozycji rynkowej w branży fashion. Liczymy również, że aplikacja mobilna przyczyni się do zwiększenia udziału procentowego sprzedaży online, który w 2021 ma wynieść 20% – mówi Emilia Borowska, e-commerce manager.

Statystyki podane przez markę już teraz wskazują dużą przewagę urządzeń mobilnych– korzysta z nich aż 70% Klientów Greenpoint. Wzrost udziału mobile w sprzedaży e-commerce zauważalny jest w całym segmencie marek odzieżowych. Jednak w tym roku, żadna, inna polska marka odzieżowa z naszego segmentu nie podjęła, tak istotnej strategicznie decyzji i nie uruchomiła aplikacji mobilnej.

W 2021 roku dzięki aplikacji mobilnej spółka planuje, zwiększyć udział zakupów mobilnych i poziom retencji Klientów. Greenpoint nie ukrywa również, że aplikacja ma dotrzeć do nowych Klientów, a tym samym zrealizować jeden z głównych celów Spółki jakim jest rozszerzenie grupy docelowej.

Aplikacja to przede wszystkim prosty i szybki proces zakupowy, ale również bardzo duży krok w kierunku popularyzacji Klubu Greenpoint – programu lojalnościowego marki. Dzięki aplikacji Klienci marki mają możliwość korzystania z mobilnej karty Klubu, dedykowanych rabatów, darmowej dostawy i innych przywilejów.

Nowe funkcjonalności w aplikacji mobilnej

Aplikacja jest cały czas rozwijana i w najbliższych miesiącach będziemy wprowadzać nowe funkcjonalności, a także dedykowane oferty – informuje Emilia Borowska, e-commerce manager.

Greenpoint – to w tej chwili jedna z czołowych polskich firm odzieżowych obecna na rynku od 1992 roku. W swoim portfolio ma już ponad 170 sklepów stacjonarnych w całej Polsce oraz prężnie rozwijający się sklep internetowy greenpoint.pl.