Do końca I połowy br. łączna powierzchnia nieruchomości handlowych w Polsce wyniosła 17,3 mln mkw. Z tego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Do końca I połowy br. łączna powierzchnia nieruchomości handlowych w Polsce wyniosła 17,3 mln mkw. Z tego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
Nhood Services Poland, który zarządza Centrum Handlowym Auchan Mikołów rozpoczął remont wnętrza obiektu. Klienci będą mogli korzystać z odnowionych pasaży, w których znajdą miejsca do odpoczynku.
Wydłuża się lista najemców Atrium Promenada w Warszawie. Na parterze marka FANTINI otworzył wyspę. Klienci znajdą tam bogatą ofertę galanterii, począwszy od torebek przez walizki czy paski.
Galeria Libero rozwija swoją ofertę handlową i wzbogaca listę najemców. Swoją wyspę otworzyła marka Patsi. Klienci znajdą tam biżuterię dla kobiet i dziewczynek.
Tchibo rozszerza sieć outletów w Polsce. W Warszawie został otwarty największy sklep tego typu. Nowy lokal łącznie zajmuje prawie 500 mkw. powierzchni, z czego ponad 300 mkw. zajmuje sala sprzedaży.
Do końca I połowy br. łączna powierzchnia nieruchomości handlowych w Polsce wyniosła 17,3 mln mkw. Z tego 17% przypadło parkom handlowym, a 9% tzw. centrom convenience.
W październiku RTV Euro AGD otworzy swoje pierwsze sklepy w trzech nowych miastach - Limanowej, Wolsztynie i Tarnobrzegu. Tym samym sieć posiadać będzie 337 salonów sprzedaży w 228 miastach w Polsce.
Wrocław Fashion Outlet nieustannie wzbogaca swoją ofertę. 18 i 19 października zostanie tam otwarty pop-up Von Schpargau. Klienci będą mogli tam nabyć antyki.
Roy Perticucci przejdzie ze stanowiska prezesa do roli specjalnego doradcy Grupy Allegro. Planowana zmiana nastąpi w dniu 26 czerwca 2025 roku, kiedy to powinno odbyć się WZA Grupy Allegro.
Wydłuża się lista najemców Posnanii. Piąty sklep w Polsce i drugi poza Warszawą otworzyła sieć Candy POP Sklep znajduje się na parterze galerii i zajmuje blisko blisko 100 mkw.
Zalando podniosło swoje całoroczne prognozy finansowe, ponieważ strategia ekosystemu pozwoliła firmie uchwycić rosnący popyt konsumencki w III kw. Liczba aktywnych klientów przekroczyła 50 milionów.
Xtreme Fitness Gyms zdobyło wyróżnienie w plebiscycie Franchise Brands with Impact 2024. Nagrodę tę przyznano za program 10XTraining – innowacyjne rozwiązanie technologiczne.