komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Urszula Łatka-Strykowiec, Echo Investment: mixed-use to już nie tylko nie moda, to przyszłość
"Trzeba mieć odwagę, by nie kopiować, tylko tworzyć miejsca z duszą" – mówiła Urszula Łatka-Strykowiec, Retail Asset Director w Echo Investment podczas części konferencyjnej targów #scf2025spring.

EPP: Galeria Młociny wzmacnia ofertę drogeryjną
22 maja drogeria dm otworzyła piąty sklep w Warszawie, tym razem w Galerii Młociny. To 58. drogeria w Polsce. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.

Zmiany na kluczowych stanowiskach w Trei Real Estate Poland
Trei Real Estate Poland przeprowadził zmiany w strukturze kadrowej spółki. Do zarządu dołączyli Mariusz Cegielski oraz Dariusz Węglicki, którzy objęli stanowiska dyrektorów zarządzających.

Kluczowy najemca otworzy swój salon w Libero Katowice
Libero Katowice konsekwentnie poszerza swoją ofertę zakupową. 29 maja zadebiutuje TK Maxx. Nowy salon zostanie zlokalizowany na poziomie 1 i zajmie przestrzeń ponad 2000 mkw.

Sieć Starbucks umacnia swoją pozycję w stolicy Małopolski
Od 22 maja mieszkańcy Krakowa będą mogli celebrować otwarcie kolejnej kawiarni Starbucks. Lokal o łącznej powierzchni 172 mkw. zlokalizowany jest w Designer Outlet Kraków.

LPP inwestuje w modernizację salonów Sinsay
LPP rozwija sieć sklepów Sinsay, nie tylko otwierając nowe placówki, ale tez modernizując istniejące. Tym razem marka odnowiła i powiększyła salon w Sosnowcu.

EPP: czołowy najemca wraca do M1 Kraków w nowej odsłonie
M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił ponownie otwarty sklep marki 4F. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.

Gemini Holding: centra handlowe Gemini Park aktywizują klientów
Centra handlowe Gemini Park w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach udowadniają, że obiekty handlowe mogą być czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. Realizują również projekty edukacyjne i artystyczne.

Krzysztof Bajołek, Answear.com: wróciliśmy na trwałą trajektorię rozwoju
W minionym okresie Answear.com znacznie poprawił swoją rentowność. Przychody wzrosły do 353 mln zł, co oznacza wzrost o 22 proc. rdr. Marża brutto wzrosła o 24 proc. rdr. do 140 mln zł.

[BADANIE]: sklepy kuszą coraz większą liczbą promocji
W I kw. sieci handlowe zaoferowały ich o 11,7% więcej niż rok wcześniej. W analogicznym okresie ub.r. przybyło rdr. tylko 1,5% takich ofert. Najbardziej zwiększyły liczbę promocji sieci cash&carry .

EPP: nowa część parku handlowego w Galerii Twierdza Kłodzko już otwarta
Galeria Twierdza Kłodzko umocniła swoją pozycję dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw. został oddany do użytku 15 maja 2025 r.

Nhood Services Poland: coraz dłuższa lista najemców Galerii Bronowice
Lista najemców zarządzanej przez Nhood Services Poland Galerii Bronowice jest coraz dłuższa. Do nowych sklepów dołączyła piekarnia Awiteks. 17 kwietnia otworzyła swoją placówkę na poziomie zero.