Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for media-saturn-holding-polska-sp-z-o-o/

Nowa Dyrektor Działu Zakupów w MediaMarktSaturn Polska

Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączyła Emilia Pawlak, która z dniem 1. lipca br. objęła funkcję Dyrektora Działu Zakupu. W ramach realizacji swoich zadań będzie zarządzała zakupami oraz planowaniem popytu. Emilia Pawlak ma wieloletnie doświadczenie w handlu online i offline, które zdobyła na stanowiskach kierowniczych m.in. w Empik S.A., DOZ S.A., Natura Sp. z o.o. i Jeronimo Martins Polska S.A. Dzięki jej fachowemu wsparciu MediaMarktSaturn Polska będzie skutecznie kontynuować rozwój […]
Wojciech-Wieroński-CFO-MediaMarktSaturn-Polska

[WYWIAD] Wojciech Wieroński, MediaMarktSaturn Polska: jesteśmy europejskim liderem sprzedaży omnichannel

W mijającym roku rozpoczęliśmy program optymalizacji powierzchni niektórych sklepów, bo okazało się, że niektóre z nich były za duże w kontekście szybszego rozwoju e-commerce w dobie pandemii. Przed pandemią kanał internetowy stanowił 15-20 procent w sprzedaży całkowitej. Obecnie jest to prawie 1/3 sprzedaży na całym rynku, a spodziewamy się, że ten trend się jeszcze długo utrzyma i udział kanału e-commerce będzie dalej rósł – mówi w rozmowie z Retailnet Wojciech Wieroński, […]

MediaMarkt przedstawia Wirtualnego Tech-Eksperta

W ostatnich dniach MediaMarkt zaskoczył wszystkich – jego Facebookowy profil przejął…Media Marek! Jako pierwsza marka w Polsce MediaMarkt wprowadził wirtualnego tech-eksperta, wkraczając tym samym na nowy poziom komunikacji i kreując nowe trendy. Skąd wziął się pomysł na wirtualnego influencera? Postępująca digitalizacja, w tym rozwój sztucznej inteligencji otwierają przed nami nowe możliwości w różnych obszarach życia. Nikogo dziś już nie dziwi przenoszenie aktywności do Internetu oraz przenikanie […]
Marcin Rosati, ekspert rynku Omnichannel fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

[KOMENTARZ] Marcin Rosati, ekspert rynku omnichannel: najemcy muszą zredefiniować rolę sklepów stacjonarnych

Największym wyzwaniem dla branży retail w najbliższym czasie będzie wykreowanie efektywnego modelu funkcjonowania powierzchni oraz funkcji sklepów fizycznych. Należy bowiem oczekiwać, że wraz z osłabianiem ograniczeń i obaw związanych z pandemią, konsumenci zaczną wracać do galerii handlowych i sklepów, ale ich zachowania zakupowe zmienią się już na zawsze. Czeka nas w obszarze handlu e-commerce bardzo ciekawy rok – mówi Marcin Rosati, ekspert rynku omnichannel z ponad 20-letnim […]