[WYWIAD] Elżbieta Chmielowska, BNP Paribas: kluczowe jest zarządzanie i doświadczenie inwestora

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
23 listopada w Wola Park został otwarty sklep Dreams&Gifts – konceptu, którego misją jest sprawianie radości, inspiracja i tworzenie magicznych chwil. 29 listopada zaś zostanie otwarty salon NAOKO.
Rozpoczęły się prace przy budowie największego w regionie parku handlowego Sekunda we Włoszczowie. Obiekt będzie miał powierzchnię 12.000 metrów kwadratowych GLA.
Do grona najemców Posnanii dołączyła marka Eurofirany, które oferują wysokiej jakości tekstylia do urządzenia domowych wnętrz. Sklep znajduje się na poziomie zero.
25 października w Forcie Wola został otwarty lokal dla miłośników smaków z Japonii, czyli YOSHI SUSHI. Od 26 października ofertę centrum wzbogaciło zaś centrum artystyczno-rozrywkowe Jungle Academy.
Obniżenie emisji gazów cieplarnianych i oszczędność wody, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, redukcja plastiku – to tylko kilka z głównych celów, jakie na kolejne lata stawia przed sobą ALDI Nord.
Oferta gastronomiczna parku handlowego BIG Łubna powiększyła się o restaurację sieci Sphinx. Lokal o powierzchni blisko 400 mkw. został otwarty w październiku.
Do grona najemców Galerii Kaskada dołączył adidas, który otworzył swój salon. Jako drugi w Polsce powstał w najnowszym koncepcie wizualnym marki. 29 listopada ponownie zostanie otwarty salon Sinsay.
Przychody z wynajmu GTC wzrosły o 3% do 139 mln euro w okresie 9 m-cy 2024 r. (135 mln euro w okresie 9 m-cy 2023 r.). Wskaźnik wynajęcia powierzchni handlowej był na poziomie 96%.
BIG Gorzów uzyskał certyfikat BREEAM na poziomie Excellent. Ten certyfikat dowodzi, że obiekt spełnia najwyższe standardy ESG oraz potwierdza proekologiczne dążenia inwestorów przy jego realizacji.
15 listopada ponownie został otwarty sklep marki Sizeer w Galerii Echo w Kielcach. Po relokacji i modernizacji salon został otwarty w nowej, większej lokalizacji na poziomie -1.
Polska marka Elementy otwiera swój nowy butik w Gdyni, w Galerii Klif. Nowa lokalizacja to nie tylko okazja, by poznać najnowszą kolekcję, ale także by doświadczyć filozofii marki na żywo.
Off-price'owy szyld z portfolio Grupy CCC kontynuuje swój rozwój i debiutuje w Saragossie. Pierwszy, liczący 2700 mkw., sklep HalfPrice w Hiszpanii został otwarty w Galerii Puerto Venecia.