[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa LPP rozpoczęła realizację nowej strategii biznesowej i otworzyła pierwszy salon Sinsay w Albanii. Debiut w kolejnym już w tym roku kraju na Bałkanach daje impuls do przyspieszenia rozwoju marki.
Nacisk kładziemy na zrozumienie dla wynajmowanych obiektów, specjalizację w zakresie tworzenia i wdrażania strategii najmu oraz kreowania wartości dodanej - mówiła Olga Łoś podczas #scf2025spring.
Benefit Systems w realizacji strategii rozwoju do 2027 roku wesprą Santander Bank Polska S.A. oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. Udzielą długoterminowego finansowania w wysokości 1,775 mld PLN.
Centrum handlowe Promenada nieustanie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców powraca firma CCC. Jeszcze w tym miesiącu otworzy swój salon w centrum handlowym.
Z najnowszego badania Grupy Blix wynika, że 84% konsumentów planuje przed Wielkanocą szukać sklepowych promocji. W ubiegłym roku taką chęć deklarowało 81,2% badanych.
Aż 53,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami tuż przed świętami, żeby w tym roku kupić taniej produkty na Wielkanoc. Przeciwnego zdania jest 21,2% rodaków.
Multishop Sochaczew wchodzi do rodziny OTO Parków w wyniku przejęcia całości udziałów w inwestycji przez Falcon Investment Management. Oficjalna inauguracja nazwy nastąpiła 5 kwietnia.
Imad Chikhaoui, który odpowiada za globalny rozwój Celio., zapowiada powrót marki do Polski i otwarcie w ciągu najbliższych 3 lat 15–20 sklepów. Polskim partnerem Celio jest Monnari Trade.
Grupa InPost zrobiła kolejny krok w swojej strategii ekspansji w Hiszpanii. Uruchomiła pierwszy Paczkomat na Ibizie, tym samym rozszerzając swoją obecność na Balearach.
Sala zabaw dla dzieci Piratki w Galerii Młociny to miejsce stworzone z myślą o dzieciach i młodzieży,. Znajduje się na poziomie +1, obok Action.
9 kwietnia w Gemini Park Bielsko-Biała został otwarty dla klientów sklep MR.DIY. Nowy sklep o powierzchni blisko 580 mkw. został zlokalizowany na pierwszym piętrze obiektu.
W tym roku prawie 46% Polaków zamierza ciąć wielkanocne wydatki względem zeszłorocznych. Obecnie tylko niespełna 35% rodaków nie chce zaciskać pasa.