[WYWIAD] Elżbieta Kutrasińska, Redkom Development: na #scf2025fall pokażemy nowe projekty

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wyniki badania Barometr Retail wskazują, że tylko 9 proc. respondentów deklaruje, że posiada strategię danych konsumenckich. 36 proc. badanych twierdzi, że ją posiada, ale wymaga dalszej pracy.
NEPI Rockcastle wdraża Ogólnopolski Program Społeczny „Młodzież w Centrum”. Jego celem jest aktywizacja i wsparcie kondycji psychicznej współczesnej młodzieży.
W ostatnim czasie do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło 5 marek, zajęły one ponad 930 mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami. Umowy te obejmują ponad 2670 mkw.
Avenida Poznań nieustannie rozbudowuje ofertę dla klientów. 12 czerwca powita nowy salon, jakim jest Rituals Cosmetics. To czterdziesta ósma lokalizacja tej marki w Polsce.
12 czerwca br. w Jastrzębiu-Zdroju został otwarty park handlowy Karuzela. Największy kompleks w regionie na powierzchni około 12 000 mkw. zapewnia klientom ofertę 15 dużych sklepów.
CBRE wzmacnia dział doradztwa w zakresie rozwoju ulic handlowych. Karolina Kunciak, ekspertka z szerokim doświadczeniem w doradztwie w obszarze handlu dołączyła do zespołu firmy.
Zgodnie z harmonogramem posuwają się prace na budowie parku handlowego w Szubinie. Inwestorem jest RWS Investment Group. Będzie miał ok. 8300 mkw. powierzchni zabudowy.
W Galerii Wroclavia klienci ponownie mogą nabywać kosmetyki w salonie sieci Inglot w nowym koncepcie. Przestrzeń sprzedażowa została wizualnie oddzielona od strefy make-up.
W czerwcu RTV Euro AGD otworzy swoje dwa nowe sklepy w miastach, w śląskim Jastrzębiu Zdroju i Grójcu na Mazowszu. Tym samym sieć posiada już 333 salony sprzedaży w 224 miastach w Polsce.
Już 15 i 22 czerwca w NoVa Parku na najmłodszych czekają piłkarskie emocje związane z nadchodzącymi rozgrywkami EURO 2024. Mali kibice będą mogli m.in. potrenować w Akademii Piłkarskiej.
W kwietniu i maju 2024 r. łączny wolumen transakcji ogłoszonych na polskim rynku inwestycyjnym przekroczył 500 mln euro. Wśród transakcji dominuje sektor handlowy.
Centrum Handlowe Wola Park przy współpracy z IKEA ruszyło z kolejną edycją akcji „Plażuj do woli”.
W letniej strefie wypoczynku pojawiła się piaszczysta plaża z palmami, leżakami i parasolami.