komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
URW: jesień pełna premier i powrotów w Westfield Arkadia
Jesień 2025 w Westfield Arkadia to czas zmian – nowe otwarcia, powroty i odświeżone koncepty. Wśród nowości: flagowe salony Mango, Esotiq i Eobuwie.
RGL rozwija portfolio inwestycji – projekt we Wrocławiu nabiera kształtów
RGL, deweloper sieci Smart Park, buduje nowy park handlowo-usługowy przy ul. Kamiennogórskiej we Wrocławiu. Obiekt zaoferuje 4 700 m² powierzchni najmu w rejonie Złotnik.
Rex Concepts rozwija sieć ładowania „elektryków” przy restauracjach Burger King
Rex Concepts CEE, master franczyzobiorca Burger King i Popeyes w CEE, planuje przekształcić restauracje QSR w huby ładowania EV, wspierając rozwój czystego transportu.
Znamy termin otwarcia pierwszego salonu Nikon na rynku polskim
19 listopada br. w Warszawie zostanie otwarty pierwszy w Polsce flagowy salon marki Nikon. Zajmie blisko 200 mkw. na drugim piętrze galerii Złote Tarasy.
[RAPORT] Savills: transakcje na rynku nieruchomości komercyjnych warte 2,4 mld euro
Po III kw. br. wartość transakcji inwestycyjnych na rynku nieruchomości komercyjnych wyniosła około 2,4 mld euro. Choć to o 6% mniej niż rok wcześniej, liczba transakcji wzrosła o ten sam odsetek,
[WYWIAD] Michał Górski, Schwitzke & Górski: trzeba łączyć różne sposoby zakupów
Zanim wprowadzimy zmiany, musimy dokładnie przebadać środowisko klienta – czasem jego potrzeby są zaskakujące, a powody zachowań nieoczywiste - mówi Michał Górski, prezes zarządu Schwitzke & Górski.
Grupa LPP: październik 2025 rekordowy dla Sinsay
Październik był miesiącem rekordowym dla marki Sinsay. Otworzyła aż 25 nowych salonów Sinsay w Polsce. W sumie przybyło ponad 16 000 mkw. nowej przestrzeni handlowej.
[RAPORT] Colliers: od początku roku rynek powiększył się o ponad 220 tys. mkw.
Jak wynika z raportu Colliersa „Market Insights: Rynek handlowy w Polsce w Q3 2025”, w trzecim kwartale 2025 r. do użytku oddano 78 tys. mkw. w 7 nowych projektach, a 3 obiekty rozbudowano.
[ANALIZA] Jak e-sklepy mają przygotować się do szczytu sezonu
Jesień i początek zimy to od lat kluczowy moment dla branży e-commerce, jednak dane z 2024 roku pokazują, że ten sezon nabiera jeszcze większego znaczenia – zwłaszcza w handlu międzynarodowym.
Sinsay napędza rozwój sieci – Grupa LPP zwiększa powierzchnię handlową o 26% rdr
Wg wstępnych danych za III kw. Grupa LPP odnotowała ponad 20% wzrost sprzedaży w walutach stałych – zarówno w kanale stacjonarnym, jak i online. Przychody wzrosły o 23% r/r, a narastająco o 22%.
Galilu wybiera Stary Browar na pierwszy poznański adres
Galilu, neoperfumeria oferująca luksusowe, niszowe marki, otworzy w listopadzie swój pierwszy butik w Poznaniu. Sklep zajmie ponad 120 mkw. w Pasażu na poziomie +1 Starego Browaru.
Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję i otwiera kolejny klub
W Parku Handlowym Rein Park, otwarto kolejny klub Xtreme Fitness Gyms. To miejsce, które łączy energię współczesnego treningu z duchem miasta, w którym sport od lat jest częścią lokalnej tożsamości.





