komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[KOMENTARZ] Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Avison Young: Rynek inwestycyjny nie poddaje się
Największym wyzwaniem była rozbieżność w oczekiwaniach cenowych między sprzedającymi a kupującymi - komentuje Paulina Brzeszkiewicz-Kuczyńska, Research and Data Manager w Avison Young.
Silwana z symboliczną wiechą. Budowa wchodzi w decydujący etap
Silwana nabiera kształtów! Największy w Lubuskiem park handlowy Silwana już stoi. Budowlańcy zamknęli bardzo ważny etap – stan surowy, co symbolizuje zawieszona wiecha.
Echo Investment: Łódzka Fuzja poszerza ofertę gastronomiczną
Podbiła serca warszawiaków, teraz czas na Łódź. Znana i popularna w stolicy restauracja śniadaniowa Bułkę przez Bibułkę, otworzy swój pierwszy lokal poza Warszawą w łódzkiej Fuzji.
Pitbull rozwija się w centrach handlowych EPP
Zarządzane przez EPP centra handlowe Wzorcownia we Włocławku, Galeria Solna w Inowrocławiu i Galeria Olimpia w Bełchatowie rozszerzają swoją ofertę o asortyment Pitbull.
[WYWIAD] Piotr Mierzwa, Kappahl: W 5-6 lat chcemy podwoić ilość sklepów stacjonarnych w Polsce
Rozwijamy się w Polsce dwutorowo. Poza flagowym Kappahl, mamy również brand Newbie - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager, Kappahl Polska.
NEINVER: Jack&Jones debiutuje na stołecznym rynku outletowym w dwóch centrach FACTORY
Duńska marka odzieżowa JACK&JONES, będąca częścią międzynarodowej rodzinnej firmy BESTSELLER, zadebiutowała w outletowym kanale sprzedaży w Warszawie w dwóch centrach z portfolio NEINVER.
Nowy koncept salonów sprzedaży NEONAIL debiutuje we Wroclavii
Rynkowy lider w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci – marka NEONAIL, zaprezentowała punkt sprzedaży w Galerii Wroclavia we Wrocławiu w zupełnie nowym formacie ekspozycyjnym.
Esotiq & Henderson umacnia pozycję lidera polskiego rynku bielizny
Polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej zanotował w 2023 roku 275,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, poprawiając ubiegłoroczny wynik o 13,9%
Pierwszy w Polsce sklep Tchibo według nowego formatu
Tchibo wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania.
[RAPORT] Colliers: w I kwartale 2024 niewielka podaż nowych powierzchni handlowych
W pierwszym kwartale 2024 r. do użytku oddano 6 nowych projektów, a 3 obiekty rozbudowano. Łącznie stanowiło to 78 tys. m² nowoczesnej powierzchni handlowej.
Sieć Kodano Optyk zbliża się do 100. lokalizacji w Polsce
Jeszcze tej wiosny sieć optyczna Kodano otworzy swój salon w Galerii Tarnovia. Będzie to pierwszy w Tarnowie i 98. w Polsce sklep tej marki.
FORUM Gliwice niezmiennie na wznoszącej fali
Centrum Handlowe FORUM to tętniące życiem serce Gliwic, w którym tradycje wielkomiejskiego handlu przenikają się z innowacjami na miarę XXI wieku.