komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
EPP: Rituals wchodzi do Zamościa przez Galerię Twierdza
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 14 maja został otwarty pierwszy sklep Rituals w Zamościu. Znajduje się na parterze Galerii Twierdza.
Mountain Warehouse wzmacnia ofertę Designer Outlet Sosnowiec
Przestronny i doskonale wyposażony salon marki Mountain Warehouse jest już otwarty w Designer Outlet Sosnowiec. Sklep ma aż 406 mkw. powierzchni sprzedaży.
Medicover otworzył 74. klub sieci Well Fitness
Medicover umacnia pozycję sieci klubów fitness Well Fitness. Kolejny klub został otwarty w Centrum Handlowym M1 w Markach. Jest to 74. punkt pod marką Well Fitness.
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni debiutują w kolejnym mieście
Enata Bread kontynuuje ekspansję sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni. Otworzyła pierwszy lokal stolicy województwa warmińsko-mazurskiego, Olsztynie. Mieści się on w Domu Towarowym Dukat.
ALDI umacnia swoją pozycję na północy Polski
14 maja swoje progi dla klientów otworzyły dwa nowe sklepy ALDI – w Szczecinie oraz Tczewie. Dzięki temu dyskonter osiągnął już liczbę 370 sklepów w skali całego kraju.
W I kwartale sieć Dino uruchomiła 58 nowych marketów
W I kwartale przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 7,4 mld zł i były o 10,2% wyższe niż w I kw. 2024 r. Na koniec marca sieć posiadała 2746 sklepów, o 308 więcej niż rok wcześniej.
Monnari Trade ma ambicje budowy grupy odzieżowej i będzie powiększać portfolio marek
GK Monnari Trade utrzymała przychody w 2024 r. na podobnym poziomie jak w okresie 2023 r. – zamknęły się one sumą 314,8 mln zł. Oznacza to niewielką zmianę o 1,7 %.
Już w przyszłym tygodniu wielkie otwarcie Designer Outlet Kraków
Designer Outlet Kraków powita swoich pierwszych klientów 22 maja o godzinie 9:00. Z tej okazji na cały weekend 22–24 maja przygotowano liczne atrakcje i specjalne oferty dla klientów.
Carrefour Polska uruchamia nowy model franczyzowy
Carrefour Polska wprowadza na rynek nowy model franczyzy, pozwalający na prowadzenie sklepu w atrakcyjnej lokalizacji, bez wkładu własnego. Sieć oferuje gotowy sklep o powierzchni od 50 do 100 mkw.
Douglas umacnia pozycję na rynku otwierając kolejną perfumerię
Douglas konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce. Najnowszym etapem tej strategii jest otwarcie perfumerii w Tkalni. Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw.
[WYWIAD], Grzegorz Filipczyk, Echo Investment: Galeria Libero to więcej niż miejsce zakupów
Libero jest dowodem na to, że można tworzyć przestrzenie, które harmonijnie łączą funkcje handlowe, społeczne i rekreacyjne - w rozmowie z retailnet.pl mówi Grzegorz Filipczyk, dyrektor Galerii Libero
Grupa Kappahl ze wzrostem sprzedaży i mniejszym śladem klimatycznym
Grupa Kappahl kontynuuje rozwój w kierunku bardziej odpowiedzialnej przyszłości mody. Już ponad 95 proc. ubrań oferowanych przez firmę produkowanych jest z mniejszym wpływem na ludzi i środowisko.