komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Balmain Group: Pasaż Łódzki wzmacnia tenant mix
Pasaż Łódzki poszerzył portfolio najemców o Maxi Zoo. Nowy salon o powierzchni niemal 350 mkw. oferuje klientom ponad 8 tys. produktów oraz profesjonalne doradztwo dla opiekunów zwierząt.
Scallier wprowadza Worldbox do sieci parków handlowych Funshop w Rumunii
Worldbox rozszerza obecność w Rumunii. Marka zadebiutowała w FunShop Park w Vaslui. Salon multibrandowy 660 mkw. oferuje odzież, obuwie i akcesoria casualowo-sportowe.
DOUGLAS Group umacnia pozycję w Polsce i rozwija zaplecze logistyczne w regionie CEE
Grupa DOUGLAS zakończyła 2024/25 z 1 959 sklepami w 22 krajach, otwierając 74 nowe placówki. Sprzedaż wzrosła o 3,5% do 4,58 mld euro, zysk netto ponad dwukrotnie.
[RAPORT] JLL: 600 tys. mkw. nowej powierzchni w roku 2025
"Parki handlowe i centra convenience powstawały przede wszystkim w małych miastach, gdzie nie funkcjonowały znaczące tradycyjne galerie" - mówi Maciej Kotowski, JLL Polska.
Trei Real Estate Poland kończy rok otwarciem Vendo Parku w Grudziądzu
18 grudnia otwarto Vendo Park w Grudziądzu – trzeci park Trei Real Estate w Kujawsko-Pomorskiem. Oferuje 5800 mkw., 10 sklepów i 138 miejsc parkingowych, w dawnym browarze.
Redkom Development: park handlowy w Dzierżoniowie w decydującej fazie realizacji
Budowa nowego parku handlowego w Dzierżoniowie wchodzi w decydującą fazę. Skala projektu i tempo prac wskazują, że będzie to jeden z najważniejszych debiutów retail parków w tej części Dolnego Śląska.
Ptak Outlet odnotowuje wzrost obrotów i wzmacnia współpracę z najemcami
Rynek outletowy w Polsce rośnie szybciej niż tradycyjny retail. Ptak Outlet od początku roku odnotował 4% wzrost obrotów r/r, mimo trudnej sytuacji gospodarczej.
Klépierre: Poznań Plaza wzmacnia ofertę restauracyjną
Do strefy restauracyjnej Poznań Plaza dołączył McDonald’s, poszerzając tym samym ofertę gastronomiczną centrum handlowego. Lokal mieści się na 1 piętrze, a pierwszych gości powitał 18 grudnia.
Marcin Dobrowolski, Fit+: w roku 2026 chcemy podwoić liczbę klubów
Sieć bezobsługowych klubów fitness Fit+ Polska zapowiada dalszą ekspansję. Celem firmy jest podwojenie liczby klubów w 2026 roku. Obecnie funkcjonuje już dziewięć klubów.
ROS Retail Outlet Shopping: CHANGE Lingerie debiutuje w Designer Outlet Warszawa
Designer Outlet Warszawa poszerza swoją ofertę modową o nowego, międzynarodowego najemcę z segmentu bielizny - CHANGE Lingerie. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 103 mkw.
[ANALIZA] Polacy świąteczne zakupy spożywcze zrobią głównie w sklepach stacjonarnych
70,4% Polaków planuje świąteczne zakupy spożywcze głównie stacjonarnie, a 27,1% także online. Najwięcej osób kupi je tydzień przed świętami lub tuż przed Wigilią, co zapowiada wzmożony ruch w sklepach
lululemon rozszerza międzynarodową obecność i planuje otwarcia w Polsce
lululemon w 2026 r. rozszerzy działalność o sześć nowych rynków – Grecję, Austrię, Polskę, Węgry, Rumunię (z Arion Retail Group) oraz Indie (z Tata CLiQ). Ekspansja odbędzie się w modelu franczyzowym.




