komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
MR.DIY otwiera pierwszy sklep w Bydgoszczy
Pod koniec roku w bydgoskim Focusie zostanie otwarty pierwszy w mieście sklep sieci MR.DIY. Salon o powierzchni 872 mkw. będzie zlokalizowany na pierwszym piętrze.
Sieć the White Bear Coffee ma już 23. kawiarnie
Sieć kawiarni the White Bear Coffee kontynuuje dynamiczny rozwój, otwierając swoją drugą lokalizację w Łodzi. Nowa kawiarnia przy ulicy Piotrkowskiej 118 to już 23. punkt franczyzowy w Polsce.
GUS: we wrześniu odzież i obuwie odnotowały dwucyfrowe wzrosty sprzedaży
We wrześniu 2025 r. sprzedaż detaliczna wzrosła o 6,4% r/r, a spadła o 2,7% m/m. W e-commerce wyniki lepsze – wzrost o 8,8% r/r i 8,5% względem sierpnia, podał GUS.
Sieć Cukierni Sowa inwestuje w remodelingi lokali
22 października Cukiernia Sowa otworzyła po remoncie sklep przy ul. Schulza 3 w Bydgoszczy, z nowoczesnym wystrojem, ogrodem zimowym oraz innowacjami w obsłudze: samoobsługą i interaktywnym kioskiem.
[WYWIAD] Anna Malcharek, Gemini: komunikacja to klucz do sukcesu centrum handlowego
Sukces centrum handlowego zależy od tożsamości, emocjonalnego zaangażowania klientów i reagowania na lokalne potrzeby – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca, Gemini Holding.
UOKiK zbada transakcję przejęcia GUESS przez Authentic Brands Group
Do UOKiK wpłynął wniosek dotyczący zamiaru koncentracji polegającej na przejęciu przez Authentic Brands Group LLC części mienia spółki GUESS, Inc.
[RAPORT] Santander Consumer Bank: co wpływa na decyzje zakupowe Polaków w sieci?
W e-commerce nie tylko cena decyduje o transakcji. Aż 43% Polaków wskazuje brak szczegółowych informacji o produkcie jako główną barierę zakupów online.
Echo Investment: coraz dłuższa lista najemców Browarów Warszawskich
Czarnomorka to restauracja serwująca świeże ryby i owoce morza przyrządzane według wyboru gościa. 17 października otwarto ją w Browarach Warszawskich – to 4. lokalizacja w stolicy i 6. w Polsce.
ANIA KRUK z nowym brandingiem i nowymi kanałami komunikacji
Marka ANIA KRUK zakończyła rebranding, którego finałem była zmiana logo i nowa identyfikacja wizualna. W lutym br. otwarto pierwszy butik we Wrocławiu w nowym koncepcie marki.
Drogeria dm debiutuje w kolejnym mieście
23 października drogeria dm otworzy pierwszą lokalizację w Skierniewicach. Mieści się w Parku Handlowym S1. Będzie to 68. lokalizacja w Polsce. Powierzchnia sprzedażowa nowej drogerii to 471 mkw.
Enata Bread wprowadza na rynek kolejny koncept
Enata Bread wprowadził nowy koncept – POZNAJE. Bakery & Restaurant, łączący piekarnię i restaurację z autorskim menu szefa Jarosława Kina. Pierwszy lokal został otwarty w Starym Browarze w Poznaniu.
Vollmart powiększa sieć i otwiera 12. sklep
Sieć Vollmart osiągnęła w Polsce liczbę 12 sklepów. Najnowsze placówki powstały w Przemyślu, Dębicy oraz Białej Podlaskiej. Marka konsekwentnie zwiększa dostępność swojej oferty.




