komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

GUESS JEANS otwiera pierwszy w Azji sklep flagowy
GUESS JEANS oficjalnie zadebiutowało w Tokio. Otworzyło swój (pierwszy w Azji), czteropiętrowy, flagowy sklep. Za ekspansję marki na rynku japońskim odpowiada Nicolai Marciano, GUESS JEANS.

Napollo: park handlowy w Nowym Tomyślu obok pierwszej w regionie restauracji McDonald’s
Spółka Napollo 41 rozpoczęła budowę największego w Nowym Tomyślu parku handlowego, w bezpośrednim sąsiedztwie restauracji McDonald’s. Obiekt zajmie powierzchnię prawie 8 tys. mkw. GLA.

EPP: Galeria Twierdza Kłodzko wzmacnia ofertę gastronomiczną
Zarządzana przez EPP Galeria Twierdza Kłodzko dynamicznie rozwija swoją ofertę. Sieć Berlin Döner otworzyło 85. restaurację w Polsce w w sercu galerii. To pierwsza restauracja marki w tym mieście.

Starbucks umacnia swoją pozycję na rynku polskim
15 lipca została otwarta kawiarnia Starbucks w Bielsku-Białej, która jednocześnie jest 90. lokalem marki w Polsce. Powierzchnia lokalu wynosi 73,72 mkw.

Alexandre Saussard, Auchan Polska: konsekwentnie umacniamy naszą pozycję na rynku
Przychody ze sprzedaży odnotowane przez Auchan Polska w 2024 roku przekroczyły 10 992 mln PLN. Sieć zamknęła rok zyskiem netto w wysokości 167 mln zł.

Medicine kontynuuje ekspansję u naszych południowych sąsiadów
Medicine umacnia swoją pozycję w Czechach. Sieć otworzyła kolejny sklep. Tym razem w Brnie. Sieć kontynuuje też ekspansje na Słowacji. Otworzyła czwarty i jednocześnie trzeci w stolicy – Bratysławie.

Kodano Optyk weszło na kolejny rynek europejski
Sieć Kodano Optyk zadebiutowała w Austrii. Wystartowała strona Kodano.at. Sieć otwiera też kolejne stacjonarne salony u południowych sąsiadów. Tym razem sklep został otwarty w Bratysławie.

[WYWIAD] Eran Levy, BIG Poland: skupiamy się na średnich i dużych parkach handlowych
Od początku mieliśmy jasno określoną strategię i działaliśmy zdecydowanie, wykorzystując globalne know-how i lokalne partnerstwa - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Eran Levy, CEO BIG Poland.

[ANALIZA] CBRE: w drugim kwartale zainwestowano 1 mld euro w nieruchomości komercyjne
Inwestycje na polskim rynku nieruchomości komercyjnych w II kw. przekroczyły 1 mld euro. Sektor handlowy ulokował się na trzecim miejscu z sześcioma transakcjami i sumą 133,5 mln euro .

LPP stawia na customer experience i uruchamia nowy kanał obsługi klienta
LPP postawiło na WhatsApp jako nowy kanał obsługi klienta. Firma wdrożyła to rozwiązanie dla wszystkich marek i to nie tylko w Polsce, ale też na kilkunastu rynkach w Europie.

NKD kontynuuje ekspansję na rynku polskim i otwiera kolejny sklep
Sieć NKD umacnia swoją pozycję w Polsce. 12 czerwca otworzyła kolejny sklep. Nowa placówka NKD mieści się w Nowym Sączu przy ul. Dojazdowej 7B. Firma zapowiada też kolejne otwarcia sklepów.

Redkom Development: trwa komercjalizacja nowego parku handlowego w Białymstoku
Redkom Development zrealizuje w Białymstoku nowoczesny park handlowy o powierzchni najmu ok. 14 000 mkw.. Obiekt zaoferuje atrakcyjną ofertę zakupową w blisko 25 lokalach handlowo-usługowych.