komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Esotiq & Henderson sukcesywnie powiększa powierzchnię handlową
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu przez Esotiq & Henderson wyniosły około 27 mln zł. Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej wynosiła 18 335 m kw.

G City Targówek ma niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji
G City Targówek po pierwszym półroczu ma niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji obiektu. Podpisanych zostało 20 podpisanych umów o łącznej powierzchni GLA 3 134 mkw..

Globalworth: Hala Koszyki aktywizuje swoich klientów
W ramach organizowanego przez Halę Koszyki konkursu pasjonaci gotowania zaprezentują autorskie dania inspirowane tradycyjnymi przepisami. Zwycięskie propozycje znajdą się w menu Nowa Karta Warszawy .

Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę gastronomiczną
10 lipca do grona najemców Galerii Pomorskiej dołączył Silver Dragon. To pierwszy w Bydgoszczy lokal tej popularnej sieci, serwującej potrawy kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej.

Hiszpański Kamalion ma 32 sklepy na rynku polskim
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła druga lokalizację we Wrocławiu. Jest to 32. lokalizacja marki w Polsce.

Nowe życie gdańskiej Hali Targowej dzięki rewitalizacji Apsys
Hala Targowa w Gdańsku zyska nowe życie jako pulsująca miejska przestrzeń, w której unikalne doświadczenia kulinarne spotkają się z bogatą ofertą kulturalną. Za inwestycję odpowiada Apsys.

Akwizycja na rynku jubilerskim – W.KRUK nabywa Lilou
W.KRUK S.A. podpisał umowę na zakup polskiej marki Lilou. Rozszerzenie portfolio jubilerskiego o markę Lilou zwiększy konkurencyjność w obszarze biżuterii i dodatkowo umocni pozycję W.KRUK S.A.

Weronika Łakoma, EPP: dzięki WasteTracker wiemy, ile odpadów generują najemcy
Ograniczenie emisji i odpowiedzialne zarządzanie odpadami to elementy naszej strategii ESG. Dzięki WasteTracker mamy dokładne dane o odpadach – mówi Weronika Łakoma z EPP dla Retailnet.pl.

Pako Lorente stawia na ekspansję w krajach bałtyckich
Pako Lorente umacnia swoją pozycję w krajach bałtyckich. Kolejny salon Pako Lorente został otwarty na Łotwie – w samym sercu Rygi. Zajmuje To 150 mkw. przestrzeni,

Grupa InPost wzmacnia swoją obecność na Półwyspie Iberyjskim
Grupa InPost przejęła hiszpańskiego dostawcę usług kurierskich i fulfillment. Dzięki temu wzmocniła swoją ogólnokrajową sieć logistyczną oraz poszerzyła ofertę produktową w regionie.

Ingka Centres: Wola Park wzmacnia ofertę gastronomiczną
Restauracja Tran Tran znana jest z serwowania autentycznych dań kuchni wietnamskiej. Marka rozwija się, działając również jako bistro Fuji Sushi & Soups by Tran Tran w Wola Parku.

Zmiana na kluczowym stanowisku w Globalworth
Po blisko 9. latach kierowania operacjami nieruchomościowymi Artur Apostoł podjął decyzję o rezygnacji z funkcji współzarządzającego biznesem Globalworth w Polsce i odejściu z firmy.